Beantwoord

KPN veilig download voor MacOs Catalina werkt niet

  • 2 November 2019
  • 9 reacties
  • 637 keer bekeken

Ik probeer via de KPN veilig pagina de tool te downloaden in Safari op Catalina. Krijg echter alleen de button Uitloggen te zien. Is de rest van de pagina een flash plaatje? Flash wordt niet meer ondersteund in Safari. Lijkt me dat KPN dit zsm moet aanpassen?

 

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

icon

Beste antwoord door Noordzee 3 November 2019, 09:53

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Bedankt voor deze melding. Voor mij een extra reden nog even te wachten met de installatie van Catalina.

Hebben@Dennis Schreve  en@huistijger ook problemen met KPN Veilig op Catalina? 

Reputatie 7
Badge +21

Voor geen goud ga ik dat op mijn mac installeren
Je hebt er alleen maar last van
Hou de updates bij en je bent hartstikke veilig.
Desnoods kun je nog een gratis virusscanner uit de appstore downen, maar de mijne heeft nog nooit wat gevonden.

Reputatie 7
Badge +22

@Noordzee ik heb hier geen problemen mee. Bij mij werkt KPN PC Veilig prima op de Mac.

 

@huistijger niet zo mopperen! 🤣

Reputatie 7
Badge +22

Desnoods kun je nog een gratis virusscanner uit de appstore downen, maar de mijne heeft nog nooit wat gevonden.

Noem dan eens een paar virusscanners die gratis zijn in de AppStore van Apple. 😉

Reputatie 7
Badge +21

Desnoods kun je nog een gratis virusscanner uit de appstore downen, maar de mijne heeft nog nooit wat gevonden.

Noem dan eens een paar virusscanners die gratis zijn in de AppStore van Apple. 😉

Goeie vraag, er staat nu slechts één betaalde in de Appstore, €3,98
Maar even googlen op free virusscanner mac en je vind er genoeg.
Ik heb dus iSecure maar die is al een tijd niet meer te downen.
Wat ik kan aanbevelen is CleanMyMac, daar zit ook o.a. een scanner in.
Deze ruimt de rotzooi op en maakt je geheugen weer vrij, werkelijk een prima app is dat.
Vrij te downen, maar wil je alle extra's dan moet je betalen
Maar nogmaals, als je de updates bijhoudt, heb je geen virusscanner nodig.

Reputatie 7
Badge +28

@Hansding 

Ik probeer via de KPN veilig pagina de tool te downloaden in Safari op Catalina. Krijg echter alleen de button Uitloggen te zien. Is de rest van de pagina een flash plaatje? Flash wordt niet meer ondersteund in Safari. Lijkt me dat KPN dit zsm moet aanpassen?

 

 

Om terug te komen op jouw vraag. Jij bent niet de eerste die hier tegenaan gelopen is. De oplossing is om (tijdelijk) een andere browser te gebruiken voor het installeren van KPN Veilig. Daarna kun je Safari weer terugzetten. Je kunt daarna gewoon KPN Veilig blijven gebruiken op Catalina via Safari.  

Bedankt!

 

Reputatie 7
Badge +22

Goeie vraag, er staat nu slechts één betaalde in de Appstore, €3,98
Maar even googlen op free virusscanner mac en je vind er genoeg.
Ik heb dus iSecure maar die is al een tijd niet meer te downen.
Wat ik kan aanbevelen is CleanMyMac, daar zit ook o.a. een scanner in.
Deze ruimt de rotzooi op en maakt je geheugen weer vrij, werkelijk een prima app is dat.
Vrij te downen, maar wil je alle extra's dan moet je betalen
Maar nogmaals, als je de updates bijhoudt, heb je geen virusscanner nodig.

Helaas vragen ze hier geld voor @huistijger, en je moet hier met Visa en andere betaalmethodes, maar geen iDeal. En dan zijn ze nog best prijzig. De gratis versie kan ik alleen scannen, en niks verwijderen of opschonen.
 

Weer erg jammer, als ze nou iDeal erbij hadden gezet, dan had ik het eventueel overwogen.

Reputatie 7
Badge +22

Dit is het programma: 

Nu wil ik de rest opruimen, en dan komen ze met Activeren en opruimen! :disappointed_relieved:

Reageer