Beantwoord

KPN Veilig en Firefox

• 24 oktober 2018
  • 3 reacties
  • 201 keer bekeken

KPN veilig melding, pagina verlopen

Ik heb dit probleem met Mozilla Firefox. Hebben jullie hier ook een oplossing voor? gr, Bob
icon

Beste antwoord door Susan_ 25 oktober 2018, 14:18

Goedemiddag Bob, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Het probleem met Firefox is me niet heel bekend, deze melding krijgen we wel vaak in combinatie met Safari. Voor Safari geldt dat je de instellingen moet aanpassen, door 'voorkom volg door gekoppelde sites' uit te zetten moet het werken zoals het hoort. Heb je dit euvel ook met bijvoorbeeld Google Chrome of Internet Explorer?
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag Bob, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Het probleem met Firefox is me niet heel bekend, deze melding krijgen we wel vaak in combinatie met Safari. Voor Safari geldt dat je de instellingen moet aanpassen, door 'voorkom volg door gekoppelde sites' uit te zetten moet het werken zoals het hoort. Heb je dit euvel ook met bijvoorbeeld Google Chrome of Internet Explorer?
Reputatie 7
Badge +21
@Bob van Dijk, ik heb geen reactie meer gehad. Kan ik er vanuit gaan dat het inmiddels opgelost is en je KPN Veilig hebt kunnen installeren via Firefox of een andere webbrowser?
Excuus, ik zie uw bericht nu pas. Ik zal het proberen met IE, hoewel ik dat een vreselijk (onbetrouwbaar) programma vindt. Ik laat het weten.

gr,
Bob van Dijk

Reageer