Beantwoord

Kpn veilig en inloggen op tablet

• 23 september 2018
  • 2 reacties
  • 44 keer bekeken

Op Samsung Galaxy tab E, kpn veilig geinstalleerd.
Bij het opstartenvd tablet komt nu de vraag PIN invoeren...
Vraag is welke pin en ik heb wel een code aangemaakt met 2 letters en 8 cijfers maar letters worden niet geaccepteerd !
Wie kan mij aub helpen ? Kpn weet het ook niet...
Bij voorbaat hartelijk bedankt.
Groeten, Jan

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Adventure 26 september 2018, 21:36

Dag Bart, hartelijk bedankt voor je reactie ! Ik heb jouw voorstel uitgevoerd,maar helaas mocht dit niet baten dwz de code werd nog gevraagd.......
Servicedienst van Samsung heeft mij gered door GRATIS tablet terug te zetten in de fabrieksinstellingen. Via Gmailinstellingen bijna alle belangrijke gegevens teruggekregen.
Toch hartelijk dank voor het meedenken !
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Dag Adventure. Is deze code noodzakelijk om je tablet überhaupt te kunnen openen? Want dan zou het ook een beveiliging van je tablet zelf kunnen zijn. Wat je kunt proberen is naar veilig.kpn.com gaan, om daar in te loggen met je KPN ID. Daar zie je dan de apparaten staan die zijn aangemeld voor KPN Veilig. Je kunt dan je tablet afmelden en daarna kun je KPN Veilig opnieuw installeren.
Dag Bart, hartelijk bedankt voor je reactie ! Ik heb jouw voorstel uitgevoerd,maar helaas mocht dit niet baten dwz de code werd nog gevraagd.......
Servicedienst van Samsung heeft mij gered door GRATIS tablet terug te zetten in de fabrieksinstellingen. Via Gmailinstellingen bijna alle belangrijke gegevens teruggekregen.
Toch hartelijk dank voor het meedenken !

Reageer