Vraag

KPN Veilig en irritante pop ups op de laptop

• 6 juni 2018
  • 1 reactie
  • 521 keer bekeken

Ik heb sinds een paar dagen een nieuwe gsm (oneplus 6) en heb daar KPN Veilig weer op geïnstalleerd, net als op mijn oude galaxy S6.
Opeens krijg ik van elke scheet op mijn telefoon een pop up op mijn laptop (waar ik KPN Veilig al langer op had geïnstalleerd). Echt alles... een whatsapp bericht popt ook op mijn laptop omhoog, een e-mail, een weerbericht... het is hinderlijk als ik aan het werk ben en irritant omdat mijn kinderen die soms op de laptop bezig zijn ook alles meekrijgen. Vandaag mijn jongste dus al gelijk door KPN Veilig op de hoogte gebracht van haar aanstaande surprise verjaardagsfeest.

Ik kan het op geen enkele manier uitzetten. Ook na het uitzetten van de meldingen schakelaar, blijven ze verschijnen.

Ik hoop dat iemand de gouden tip heeft, want ik ben er in 2 dagen al helemaal klaar mee en KPN veilig verdwijnt zo richting prullenbak.

Alvast bedankt voor jullie reactie (vooral als KPN zou reageren, zou heel fijn zijn)

1 reactie

Reputatie 7
Badge +18
Hoi Frans.Welkom op het forum.
Ik ben zelf ook KPN veilig gebruker en herken niet wat je schrijft. Kun je misschien een screenshot sturen van hoe zoiets er uit ziet?
Mijn voorlopige advies is trouwens: verwijder die telefoon uit de KPN veilig administratie en de-installeer de app. -> daarna opnieuw installeren. Op deze manier zou de software 'default' geinstalleerd moeten zijn en mag er geen popup verschijnen. Kan het zijn dat je misschien nog een andere anti-virus programma op de laptop hebt staan? Die bijten elkaar namelijk.

Reageer