Beantwoord

KPN Veilig en Windows Defender beveiligingscentrum

• 29 december 2018
  • 4 reacties
  • 457 keer bekeken

Ik krijg een melding op Windows Defender beveiligingscentrum dat KPN Veilig niet functioneert maar als ik naar KPN veilig ga, staan daar helemaal geen foutmeldingen. Wat moet ik doen?"

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door P.J.M. van der Vooren 2 januari 2019, 13:52

Hallo Kristin,

Dat probleem is al eerder voorgekomen. Het kan worden opgelost door KPN Veilig geheel te verwijderen, en daarna opnieuw te installeren. Succes gegarandeerd.

Piet.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Kristin, Windows Defender wordt automatisch uitgeschakeld als er een andere virusscanner geïnstalleerd wordt. Daar hoef je eigenlijk niets mee te doen zolang je KPN Veilig gebruikt. In Windows 10 wordt Windows Defender altijd opgestart. Als je op Virus&beveiliging klikt zie je dan ook dat KPN Veilig actief is als antivirus programma. Als dat niet het geval is, laat je het dan weten?
Ik zie nu waar het probleem zit: KPN veilig is twee keer geïnstalleerd. Hoe haal ik dit weg?
Reputatie 6
Badge +8
Hallo Kristin,

Dat probleem is al eerder voorgekomen. Het kan worden opgelost door KPN Veilig geheel te verwijderen, en daarna opnieuw te installeren. Succes gegarandeerd.

Piet.
Heb KPN veilig opnieuw geinstalleerd en nu zie ik het programma maar één keer staan en geen foutmeldingen meer. Dank voor advies.

Reageer