Beantwoord

KPN Veilig extensie Firefox voor Android mobiel.

  • 1 April 2019
  • 2 reacties
  • 1002 keer bekeken

Als je kpn veilig op je mobiel opent kan je geen andere browser kiezen dan kpn veilig.
Ook in de Firefox app Android kan je geen extensie toevoegen van KPN veilig. Waarom kan dit wel op bijvoorbeeld een Microsoft computer en niet op een Android telefoon. Ik wil graag veilig browser op mijn telefoon met Firefox, zodat ik Firefox kan synchroniseren met me pc.

Robert

Admin: titel aangevuld ter verduidelijking
icon

Beste antwoord door Erik van KPN 2 April 2019, 11:30

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hoi Robert, welkom op het forum! Er zit toch een substantieel verschil tussen besturingssystemen zoals Windows en Android. Veel dingen kunnen op allebei, maar sommige dingen niet. En voor KPN Veilig is het zo dat het voor een Windows apparaat makkelijker is om een extensie te maken voor een bestaande browser. En voor Android is het makkelijker om een aparte browser te maken versus een extensie voor een bestaande browser.
Erik,

Bedankt voor je reactie. Had gehoopt dat er een foefje voor was, maar dat zit er helaas niet in.
Misschien in de toekomst.