Beantwoord

kpn veilig: f-secure werkt niet goed

  • 1 April 2019
  • 7 reacties
  • 1272 keer bekeken

als ik een website toevoeg, gaat dat meestal goed. Maar bv bij bol.com krijg ik dan wel het hoofdmenu maar als ik een bepaald artikel wil kiezen, werkt de site heel slecht: alles door elkaar en geen afbeeldingen
icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 4 April 2019, 12:45

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Ha @zeger1, welkom! Het is me niet helemaal duidelijk wat je bedoelt. Waar probeer je bol.com toe te voegen? Kan je een screenshot plaatsen om het te verduidelijken? Welke browser gebruik je en heb je al eens een andere browser geprobeerd?
Reputatie 7
Badge +22
Ha @zeger1, welkom! Het is me niet helemaal duidelijk wat je bedoelt. Waar probeer je bol.com toe te voegen? Kan je een screenshot plaatsen om het te verduidelijken? Welke browser gebruik je en heb je al eens een andere browser geprobeerd?
Ik denk eerlijk dat het niet aan KPN Veilig ligt. @Marcia_ geeft het hierboven al aan, ben ook benieuwd welke browser je gebruikt. 🤔 Welke besturingssysteem heb je: "iOS (Apple) of Windows of Linux?
Beste mensen,
alvast dank voor de eerste reacties!

Ik gebruik firefox op windows 10.
Nog even het probleem: met KPN veilig moet je bij een eerste bezoek aan een website vaak zelf aangeven of je de site vertrouwt Als je dat doet komt je bij F-secure in een lijst met te vertrouwen websites en gaat het verder goed. Maar... nu nog even het voorbeeld van bol.com (overigens precies zo met marktplaats): als ik deze sites toevoeg aan de lijst met toegestane websites werken de basissites wel, maar als ik dan iets wil zoeken, noem maar wat, een boek dan gaat het weer mis. Eigenlijk zou ik dan dus elke "subsite" bv. bol.com met "het speciffieke boek, weer aan de te vertrouwen sites moeten toevoegen: nogal omslachtig😓

Ik denk (nog?) wel dat het het iets met F-secure te maken heeft. Als ik het met een andere browser probeer, bv chrome, dan blijft het probleem hetzelfde. Als ik de beveiliging uitschakel, krijg ik de websites wel normaal. En als ik het daarna weer inschakel, worden sommige websites dus wederom slecht weergegeven.
Ik heb ook een android tablet (met avg free beveiliging) en een iphone: beide apparaten werken zonder bovengenoemd probleem.
Met vriendelijke groet
Reputatie 7
Badge +30
Hele fijne uitleg, dankjewel! Ik heb alleen nog steeds geen idee 😉. Maar ik ga het wel uit laten zoeken voor je. Klopt het dat het gaan om het toestaan en blokkeren van specifieke websites? Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Dan stuur ik je vraag door naar de collega's van KPN Veilig.
OK!
Reputatie 7
Badge +30
Dank! Ik heb een ticket voor je aangemaakt en er wordt als het goed is, binnen 5 werkdagen contact met je opgenomen. Laat je nog even weten wat eruit gekomen is?
Reputatie 7
Badge +30
Heb je inmiddels contact met een collega gehad?