Beantwoord

KPN veilig foutmelding bij inloggen

• 21 december 2018
  • 2 reacties
  • 212 keer bekeken

Als ik in KPNveilig wil inloggen krijg ik een scherm met de tekst: Uit privacy en veiligheids overweging is deze pagina niet langer beschikbaar.
icon

Beste antwoord door Susan_ 24 december 2018, 12:59

Goedemiddag Marinus, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Wat irritant dat je niet kan inloggen op KPN Veilig.. Ik heb wel iets meer informatie nodig om je verder te kunnen helpen! Krijg je deze foutmelding namelijk op de app via een mobiel toestel of tablet, of via het programma op de laptop of computer? Dit is namelijk van belang bij het kijken naar oplossingen. En gebruik je de website veilig.kpn.com? In ieder geval kan ik je aanraden om KPN Veilig te verwijderen en opnieuw te installeren. Verder kan je controleren of jouw licenties nog actief zijn!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Goedemiddag Marinus, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Wat irritant dat je niet kan inloggen op KPN Veilig.. Ik heb wel iets meer informatie nodig om je verder te kunnen helpen! Krijg je deze foutmelding namelijk op de app via een mobiel toestel of tablet, of via het programma op de laptop of computer? Dit is namelijk van belang bij het kijken naar oplossingen. En gebruik je de website veilig.kpn.com? In ieder geval kan ik je aanraden om KPN Veilig te verwijderen en opnieuw te installeren. Verder kan je controleren of jouw licenties nog actief zijn!
Reputatie 7
Badge +20
@Marinus Cor, ik heb helaas geen reactie meer gehad. Nu zitten we natuurlijk midden in de feestdagen 😉 Mocht je hier nog hulp bij kunnen gebruiken, dan hoor ik het graag!

Reageer