Beantwoord

KPN Veilig foutmelding: Geen lid

  • 18 September 2019
  • 7 reacties
  • 167 keer bekeken

Beste kpn

Ik krijg met geen mogelijkheid kpn
veilig op mijn mobiel. Apps verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Mailadres bevestigd via mail.
En telkens krijg ik dit...
Hoe los ik dit op.



Admin: Bericht afgesplitst van KPN Veilig installeren lukt niet
icon

Beste antwoord door Joran 23 September 2019, 16:32

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Welkom @Moermantineke, sorry voor de late reactie. Is dit een e-mail of krijg je deze melding in de app te zien? Het verbaast me dat er een spelfout in zit, als dit een melding van ons is gaan we dat rechtzetten.

Kun je eens inloggen op veilig.kpn.com met jouw KPN ID? Hoeveel beschikbare licenties zie je daar staan? Zie je de naam van jouw mobiel terug onder "Gebruiker" midden in het scherm?
Als ik het NL taalgebruik zo lees lijkt me dat een echte nepper.
Als het wel echt is moet KPN nog maar een corrector in dienst nemen.
Reputatie 7
Badge +28
@Moermantineke: We hebben een probleem ontdekt in jouw KPN Veilig licenties en gaan dit oplossen. Deze foutmelding is een tekst die je normaal gesproken niet krijgt te zien. Ik hou je op de hoogte!
Reputatie 7
Badge +28
@Moermantineke: Ging iets sneller dan ik dacht. We hebben het probleem hersteld. Als je nu in de app inlogt met je KPN ID zou het moeten werken. Kun je laten weten of dat het geval is?
Het is volgens mij gelukt!
Zo ver ben ik nog nooit gekomen...

Reputatie 7
Badge +28
Super! Als je dit schermpje ziet is het gelukt 🙂

Er ging dus iets fout aan onze kant. Wij gaan achter de schermen kijken of deze foutmelding vaker voorkomt en zorgen dat dit duidelijker wordt gemaakt. Dank voor het melden!
Dank voor jullie hulp!

Reageer