Beantwoord

KPN Veilig geeft aan abonnement verlopen

  • 16 juni 2020
  • 2 reacties
  • 47 keer bekeken

Hoi ik heb exact hetzelfde, als ik dan inlog op kpn veilig staat mijn apparaat er gewoon tussen de melding verdwijnt dan weer voor 2 dagen

 

apparaat al verwijdert en opnieuw toegevoegd maakt niets uit

ik heb nog licenties vrij dus daar ligt het niet aan

 

 

icon

Beste antwoord door Vikash 30 juni 2020, 09:19

Hoi @litti10. Welkom op het KPN Forum! Wat vreemd dat je deze melding steeds te zien krijgt. Waar krijg je deze melding precies te zien? Zou je hier een screenshot van willen maken en delen in dit topic, dat maakt het een stuk duidelijker. Daarnaast ben ik benieuwd of je hetzelfde probleem ook op een ander apparaat hebt. 

Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Anders hoor ik het graag!

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Hoi @litti10. Welkom op het KPN Forum! Wat vreemd dat je deze melding steeds te zien krijgt. Waar krijg je deze melding precies te zien? Zou je hier een screenshot van willen maken en delen in dit topic, dat maakt het een stuk duidelijker. Daarnaast ben ik benieuwd of je hetzelfde probleem ook op een ander apparaat hebt. 

Reputatie 7
Badge +18

Hoi @litti10. Welkom op het KPN Forum! Wat vreemd dat je deze melding steeds te zien krijgt. Waar krijg je deze melding precies te zien? Zou je hier een screenshot van willen maken en delen in dit topic, dat maakt het een stuk duidelijker. Daarnaast ben ik benieuwd of je hetzelfde probleem ook op een ander apparaat hebt. 

Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Anders hoor ik het graag!

Reageer