Beantwoord

KPN Veilig geeft aan abonnement verlopen

  • 16 June 2020
  • 3 reacties
  • 316 keer bekeken

Hoi ik heb exact hetzelfde, als ik dan inlog op kpn veilig staat mijn apparaat er gewoon tussen de melding verdwijnt dan weer voor 2 dagen

 

apparaat al verwijdert en opnieuw toegevoegd maakt niets uit

ik heb nog licenties vrij dus daar ligt het niet aan

 

 

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 30 June 2020, 09:19

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @litti10. Welkom op het KPN Forum! Wat vreemd dat je deze melding steeds te zien krijgt. Waar krijg je deze melding precies te zien? Zou je hier een screenshot van willen maken en delen in dit topic, dat maakt het een stuk duidelijker. Daarnaast ben ik benieuwd of je hetzelfde probleem ook op een ander apparaat hebt. 

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @litti10. Welkom op het KPN Forum! Wat vreemd dat je deze melding steeds te zien krijgt. Waar krijg je deze melding precies te zien? Zou je hier een screenshot van willen maken en delen in dit topic, dat maakt het een stuk duidelijker. Daarnaast ben ik benieuwd of je hetzelfde probleem ook op een ander apparaat hebt. 

Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Anders hoor ik het graag!

ik denk dat het mede door Windows 10 komt die niet wilde update (ook bekend bij microsoft)

heb windows opnieuw geinstalleerd en update uitgevoerd

nu blijft de melding van KPN veilig weg

 

grt

 

Marco