Beantwoord

KPN Veilig geeft spontaan een rood kruis op MacBook Air

  • 10 mei 2021
  • 3 reacties
  • 33 keer bekeken

Badge

Ik heb sinds 2 weken KPN veilig geïnstalleerd op mijn Macbookair.

Het leek allemaal prima te werken tot ik 3 dagen gelden plotseling een roodkruis kreeg in het logo KPN veilig. Er staat : Er is een probleem opgetreden met realtime scannen Versie 17.10 (36673)

Geen idee wat dit betekent en wat ik hier mee moet. Blijft onaangenaam zo’n foutmelding.

Voor de volledigheid er is een aantal dagen geleden ook een update geweest van de systeemsoftware van de macbook air : BIG SUR Versie 11.3.1

icon

Beste antwoord door Bart_Z 11 mei 2021, 14:00

Hoi @AK12345, dat is zeker knap irritant. Mogelijk komt het door de update inderdaad. Wat je dus kan proberen is om KPN Veilig te verwijderen en opnieuw te installeren. Start daartussen de Mac ook even opnieuw op. Als dat niet werkt, dan hoor ik dat graag van je. 

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @AK12345, dat is zeker knap irritant. Mogelijk komt het door de update inderdaad. Wat je dus kan proberen is om KPN Veilig te verwijderen en opnieuw te installeren. Start daartussen de Mac ook even opnieuw op. Als dat niet werkt, dan hoor ik dat graag van je. 

Badge

Beste Bart.  Dank voor je reactie.  Eea uitgevoerd en het lijkt te zijn goed gegaan.  Geen alert meer.  Dank je wel. Gr

Reputatie 7
Badge +17

Dat klinkt helemaal top. :)

Mocht je nog meer vragen krijgen, dan hoor ik dat graag. 

Reageer