Beantwoord

KPN Veilig gratis op meer dan 2 apparaten

  • 17 May 2021
  • 5 reacties
  • 198 keer bekeken

In de nieuwsbrief van de KPN wordt 2-5 apparaten gegeven met KPN Veilig. Als ik de link van de mail volg, kom ik op “Mijn KPN” en moet ik gaan betalen om op evt. meerdere computers KPN Veilig te installeren. Dit lijkt me niet kloppen met de Nieuwsbrief van de afgelopen week (mei 2021).

Het lijkt mij dat het aangeboden veilig internetten dan ook gegeven moet worden. Ik heb van het begin al twee apparaten (Apple computers+ 2 telefoons) met KPN Veilig, maar wil daar nog een computer bijvoegen. Hoop dat de “gratis” aanbieding in mijn geval gehonoreerd zal worden.

 

vr gr A.van Melzen

Admin: Reactie afgesplitst van oud topic en je gegevens verborgen i.v.m. privacy

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 18 May 2021, 11:42

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 3

Je krijgt het gratis op 2 óf 5  apparaten. Ze leggen het uit op de site:

”Wanneer krijg ik KPN Veilig gratis voor 5 apparaten?

Bij een nieuw internetabonnement met een internetsnelheid van 50 of 100 Mbit/s krijg je gratis KPN Veilig voor 2 apparaten. Hiermee beveilig je 2 apparaten. Kies je voor een abonnement met een internetsnelheid van 200, of 500 Mbit/s of 1 Gbit/s, dan krijg je gratis KPN Veilig voor 5 apparaten. Hiermee beveilig je 5 apparaten.”

https://www.kpn.com/service/internet/veilig-internetten/kpn-veilig.htm

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @a.vanmelzen, ik realiseer me dat dit niet het antwoord is waarop je gehoopt had.
Ik zie dat je hierover ook al contact met mijn collega's gehad hebt gisteren.

Zoals @Neel25 hierboven schrijft geld de limiet van 5 apparaten voor een paar specifieke abonnementen.
Jouw abonnement is al een wat ouder abonnement en krijg je dus KPN Veilig voor twee apparaten.


Je kunt deze wel wijzigen naar een nieuw KPN Hussel abonnement maar het is even de vraag of dat voor jou voordeliger is omdat je nu wat andere kortingen krijgt.
Mocht je die abonnementen toch graag eens naast elkaar leggen kun je het beste even bellen op 0800-0402 of chatten via www.kpn.com/service 

Alternatief kun je ook je KPN veilig uitbreiden binnen je huidige abonnement naar 12 apparaten maar daar betaal je €4,99 voor per maand

Reputatie 7
Badge +20

We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!

Reputatie 3
Badge +1

Welke abbo's krijgen dan wel 5 KPN Veilig licenties?

Welke abbo's krijgen dan wel 5 KPN Veilig licenties?

@PietKei 

Zie 3 posts hier boven…

 

”Wanneer krijg ik KPN Veilig gratis voor 5 apparaten?

Bij een nieuw internetabonnement met een internetsnelheid van 50 of 100 Mbit/s krijg je gratis KPN Veilig voor 2 apparaten. Hiermee beveilig je 2 apparaten. Kies je voor een abonnement met een internetsnelheid van 200, of 500 Mbit/s of 1 Gbit/s, dan krijg je gratis KPN Veilig voor 5 apparaten. Hiermee beveilig je 5 apparaten.”

https://www.kpn.com/service/internet/veilig-internetten/kpn-veilig.htm