Beantwoord

KPN Veilig i.c.m. ING

  • 14 November 2019
  • 7 reacties
  • 656 keer bekeken

Kan geen veilige verbinding maken met de site www.ing.nl.

Dit kan volgens zegge omdat de site gebruikmaakt van verouderde of onveilige TLS-beveiligingsinstellingen.

Wanneer ik de KPN veilig uitschakel dan kan ik wel bijĀ  de site van ingĀ  komen en inloggen.

Mijn vraag is hoe kan ik dit oplossen

icon

Beste antwoord door Henjan84 19 November 2019, 23:02

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Ik heb hetzelfde probleem. Zou graag een reactie zien van KPN of ing

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Rob en MarinaĀ en @Henjan84, welkom! Vervelend dat jullie deze foutmelding houden! Het zou gewoon moeten werken, lijkt me. Het kan aan ING liggen, maar ik controleer toch graag of het wellicht aan onze kant ligt. Zodra ik meer weet, kom ik er hier op terug!Ā 

Ik heb ook hetzelfde probleem, maar heb contact gehad met ING deze verwezen mij door naar KPN. Melding die ik krijg is:Ā 

Deze site kan geen beveiligde verbinding leveren

mijn.ing.nlĀ heeft een ongeldige reactie verzonden.

Ā 

ERR_SSL_PROTOCOL_ERROR

Ā 

Kunnen jullie mij helpen.

Ik ben aan het zoeken gegaan in KPN veilig en nadat ik via ā€œhulpmiddelenā€ ;Ā in de lijst toegestaan/geweigerd ing veranderd in ing.nl. Probleem opgelost

Dank je wel, ik heb de stappen gevolgd die Henjan84 heeft voorgesteld, het werkt. Kan gewoon weer inloggen in ing.nl inclusief bankbeveiliging.

Fijn, jammer dat kpn en ing niet voor zo'n simpele oplossing de moeite neemt om het op te lossen

Reputatie 7
Badge +30

Goed dat het inmiddels weer werkt! Ik heb vanmorgen inderdaad een mail gekregen dat het opgelost zou moeten zijn. Ik durf dus niet helemaal te zeggen of dat naar aanleiding van het aanpassen was of dat dat toeval was. Fijn om te lezen dat het is opgelost en excuses voor het ongemak!