Beantwoord

KPN veilig icoon verdwenen

  • 17 May 2019
  • 2 reacties
  • 2583 keer bekeken

Ik heb het programma KPN veilig op m'n Laptop staan van F-secure. Het werkte goed, maar nu ineens is het icoon verdwenen. Ik zoeken bij programma's (Windows 10), het staat er nog wel op.
Verder zoeken met een verkenner, ook gevonden, maar ik kan hem niet meer openen.
Ik zoeken in mijn KPN om het programma opnieuw te installeren, maar dan is elke keer de pagina verlopen.
Probeer ik via een omweg om erin te komen, kan ik het alleen downloaden voor Android en IOS.
Wat doe ik fout...

Graag reactie, alvast bedankt

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Marina_ 19 May 2019, 15:05

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Purcy, Welkom op het forum. Begrijpelijk dat je daar duidelijkheid over wilt hebben. Wanneer het icoon weg is, hoef je niet meteen KPN Veilig opnieuw te installeren. Je zou op een Windows computer in de taakbalk (onderin) een icoontje moeten zien dat KPN Veilig actief is. Soms is de taakbalk nog uit te klappen aan de rechterkant, zie je het icoon van KPN veilig dan wel? Als je twijfelt, dan kun je KPN Veilig opstarten om te zien welke accountstatus er te zien is.
Reputatie 7
Badge +19
@Purcy, Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen vragen meer hebt. Anders hoor ik het graag!