Beantwoord

kpn veilig in de war na herstelpunt.

  • 8 January 2019
  • 5 reacties
  • 201 keer bekeken

Reputatie 1
Beste forum. Ik heb een vraagje over KPN VEILIG. ik had eerst Norton erop staan maat die blokkeert geen facebook en andere dingen die je in kan stellen. Dus ik ben via WINDOWS herstelpunt terug gegaan toen KPN VEILIG er noch opstond, Toen dat klaar was kon ik KPN VEILIG niet meer openen, En ook niet meer zo goed verwijderen , Om opnieuw te installeren. Heb toen met ccleaner diverse keren de KPN VEILIG register sleutels moeten verwijderen, En toen lukte het wel om KPN VEILIG opnieuw te installeren,Mijn vraag is nu mag dat dat je met een herstelpunt van WINDOWS KPN VEILIG in de war schopt? ps. noch een klein ander vraagje over KPN VEILIG, Is het wel vertrouwd om met Digi d te werken met deze scanner? Tot zover mijn vragen. Vriendelijke groet, LEON.
icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 10 January 2019, 12:19

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 1
Beste forum. Ik heb de vraag gisteren al gesteld , Maar noch geen Antwoord. Is KPN VEILIG goed genoeg OM met DIGI D te werken?

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Hoi Jan. Welkom!
We hebben op het forum soms een doorlooptijd die wat langer is. Excuses daarvoor. Voor prangende issues verwijs ik daarom ook altijd door naar chat of telefonische ingang.
Wat je vraag betreft. Als KPN veilig correct is geïnstalleerd en up-to-date dan biedt het een goede bescherming (inclusief browser). Uiteraard moet je zelf ook nog alert zijn en geen verkeerde links aanklikken maar dat spreekt voor zich. Altijd even het https checken kan ook geen kwaad.
Herstelpunt is een functie van windows die soms heel nuttig kan zijn. Toch kan dit ongewenste en verrassende effecten hebben zoals je zelf ook hebt gemerkt. Om er zeker van te zijn dat KPN veilig z'n werk goed doet is het wenselijk om, bij twijfel, opnieuw te installeren. Als het programma daarna zelf aangeeft dat alles ok is, zit je goed 🙂
Reputatie 1
Bedankt voor de reactie.
Graag gedaan en als je andere vragen hebt, stel ze gerust!
Reputatie 1
Dank nogmaals voor de reactie. Ik markeer dit dan ook als oplossing.