Beantwoord

KPN veilig inlog werkt niet

  • 11 April 2020
  • 3 reacties
  • 132 keer bekeken

Reputatie 2

Sinds Vrijdag 10 april j.l heb ik via KPN een internetverbinding (Hussel Internet 50 Mbit/s)

 

Ik probeer nu in te loggen in de KPN veilig omgeving met mijn KPN ID en wachtwoord maar krijg daar de volgende melding:

 

Fout: U hebt geen toegang tot de dienst "KPN Veilig", omdat deze niet in uw pakket zit of uit staat. Kijk in MijnKPN op kpn.com/mijnkpn voor uw mogelijkheden.

 

In Mijn KPN staat echter dat ik 2  maal KPN veilig heb bij dit abonnement .

icon

Beste antwoord door Lisa 11 April 2020, 18:04

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hi @provinciaaltje, Toeval bestaat niet. Omdat ik toch voor je bezig was heb ik even met je meegekeken. 

Ik heb geen idee waarom deze melding verschijnt.  Voordat ik het doorzet naar een andere afdeling om het uit te laten zoeken kunnen we de melding proberen te omzeilen.

 

  1. Log in met het hoofd e-mailadres van het abonnement en het daarbij behorende wachtwoord. 
    1. Welgeteld hetzelfde e-mailadres als je gmail, maar dan met @kpnmail.nl erachter (zag ik)

Geen succes?

Nóg steeds geen succes? laat het dan hier even weten :blush:

Reputatie 2

Het is gelukt.

Dank je voor je inspanning.

 

Mickel

Reputatie 7
Badge +17

@provinciaaltje Nogmaals graag gedaan:wink:

Reageer