Beantwoord

kpn veilig inloggen lukt niet

  • 11 september 2018
  • 2 reacties
  • 599 keer bekeken

ik kan met mijn mijn kpn id niet inloggen op kpn veilig

reeds met klanten service gebeld en het zou binnen " 36 uur " vrijgegeven zijn

ik krijg echter nog steeds de foutmelding : Fout: U hebt geen toegang tot de dienst "KPN Veilig", omdat deze niet in uw pakket zit of uit staat. Kijk in MijnKPN op kpn.com/mijnkpn voor uw mogelijkheden.

wie helpt mij verder want ik word er echt simpel van

als je klanten blij maakt is het wel fijn als het ook werkt
icon

Beste antwoord door Alex_P 12 september 2018, 18:40

Hi matje66, welkom op het forum. Ik zie dat jij je internetabonnement nog niet hebt gekoppeld aan je KPN ID. Dit dien je eerst te doen. Ga naar Mijn KPN en log daar in. Onder 'Uw product koppelen:' kies je 'Thuis'. Zodra internet daar is gekoppeld zul je binnen 30 minuten ook kunnen inloggen met je KPN ID bij KPN Veilig. 🙂
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Hi matje66, welkom op het forum. Ik zie dat jij je internetabonnement nog niet hebt gekoppeld aan je KPN ID. Dit dien je eerst te doen. Ga naar Mijn KPN en log daar in. Onder 'Uw product koppelen:' kies je 'Thuis'. Zodra internet daar is gekoppeld zul je binnen 30 minuten ook kunnen inloggen met je KPN ID bij KPN Veilig. 🙂
Reputatie 7
Badge +18
Matje, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik nog iets voor je kan doen.

Reageer