Beantwoord

KPN Veilig installatie blijft steken op 40%

  • 24 June 2020
  • 2 reacties
  • 163 keer bekeken

KPN Veilig installeren blijft steeds steken op ca. 40% met de mededeling “niet-compatibele applicaties” verwijderen (F-secure OneClient-based product) . Steeds de instructie opgevolgd en zelfs de KPN gebeld. Advies KPN programma “F-secure removal tool” laten draaien en dan zou het wel goed zijn. Nee dus. Wie kan mij helpen?

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

icon

Beste antwoord door Johan.B 30 June 2020, 15:49

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Johan.B Is het inmiddels al gelukt? Draait er wellicht nog een oude virusscanner? Die zou dit kunnen veroorzaken en die moet er dan vanaf. Die F-Secure Removal Tool zou daarbij moeten helpen. Krijg je een bepaalde melding dat het niet lukt? Wat merk je precies? 

Hoi Bart,

Ja het is inmiddels gelukt na veel zoekwerk naar ervaringen van anderen met dit probleem zag ik dat iemand met Chrome ook een probleem had met installeren en het vervolgens ( ondanks dat Chrome aangegeven wordt door KPN) met een andere browser geprobeerd had. Dat heb ik dus ook gedaan (Microsoft Edge) en het is dus gelukt. Die F-Secure Removal Tool werkte nu dus wel en heeft de "dwarsligger” F-Secure OneClient-based product verwijderd.

Reageer