KPN Veilig installatie lukt niet op schone WIndows installatie. Inloggen knop werkt niet.

  • 6 October 2021
  • 8 reacties
  • 85 keer bekeken

kan vanaf sinds gisteravond bij het in stalleren van een nieuwe schone windows installatie niet kpn veilig meer installeren, kom niet verder dan het scherm log in met je kpn id maar daar vul ik mijn gegevens in maar inloggen knop werkt niet


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Hallo Bas02,

 

Ik heb exact hetzelfde probleem. De software wordt gedownload maar het inloggen lukt niet. Hij lijkt zelfs niet eens een poging te doen.

Ter info: We hebben windows 10 pro.

Ik hoop dat er snel iemand van KPN gaat reageren.

 

Paul

Reputatie 7
Badge +24

Hi allemaal, welkom hier. 

Mag ik jullie vragen om een screenshot? Mag ik ook weten welke browser jullie gebruiken en of het eventueel met een andere browser wel werkt? 

Hebben jullie misschien ook een andere beveiligingssoftware geïnstalleerd of een plug-in in de huidige browser? 

ik heb geen screen shot, ik heb het met twee browsers geprobeerd, windows browser en firefox , geen andere beveiligingssoftware of plug in de huidige browser, de knop van inloggen werkt niet

ik heb geen screen shot, ik heb het met twee browsers geprobeerd, windows browser en firefox , geen andere beveiligingssoftware of plug in de huidige browser, de knop van inloggen werkt niet

Hallo @Bas02 , die screenshot kun je toch maken en hier plaatsen,  zoals @Alex_P  aan he vraagt?

 

nee geen screenshot want ik heb hem eraf geknikkerd en dan krijg je een scherm met een blauw inlog knop die het niet doet

Hallo @Bas02,

 

Mijn zoon heeft de installatie toch gedaan. Het blijkt dat de link die in de mail verstuurd was niet goed werkt. Hij heeft contact gehad met KPN helpdesk en samen de installatie doorlopen.

Als je installeert via de KPN site ipv een link via de mail, is het hem wel gelukt.

Had niets te maken met browser, oude software (kan niet bij nw computer) of plug-in te maken.

Misschien dat dit voor jou ook werkt.

Succes, Paul

Reputatie 7
Badge +24

Hallo @Bas02,

 

Mijn zoon heeft de installatie toch gedaan. Het blijkt dat de link die in de mail verstuurd was niet goed werkt. Hij heeft contact gehad met KPN helpdesk en samen de installatie doorlopen.

Als je installeert via de KPN site ipv een link via de mail, is het hem wel gelukt.

Had niets te maken met browser, oude software (kan niet bij nw computer) of plug-in te maken.

Misschien dat dit voor jou ook werkt.

Succes, Paul

Heb jij dat mailtje met de link nog? Ik vind dit namelijk wel interessant, ben namelijk benieuwd of dit nu toeval is of dat iedereen een niet werkende link krijgt. 

Ik heb geen mailtje, ik heb windows opnieuw schoon geinstalleerd en via de website van kpn geprobeerd om veilig te installeren, en dat lukte niet ik heb nu de windows beveiliging.