Vraag

KPN Veilig installatie mislukt

  • 7 September 2019
  • 4 reacties
  • 411 keer bekeken

Beste,

Na downloaden van KPN Veilig start ik de installatie. Het installatie proces loopt na 98% vast en krijg de volgende melding:
Installatie mislukt. Start uw computer opnieuw op en probeer de installatie nogmaals.

Dit een paar keer geprobeerd, maar geen resultaat.
Iemand een suggestie?

Alvast dank.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hallo @Adnan Kolay, welkom! Wat ontzettend vervelend, dit! Zou je eens de F-Secure verwijdertool willen doorlopen? Als je daarna de pc nog eens herstart en het opnieuw probeert, lukt het dan wel?
Hoi Marcia_,
Allereerst dank voor uw reactie.

Met veel pijn en moeite is de installatie eindelijk gelukt.
De installatie liep in eerste instantie vast op 54% en na het gebruik van de F-Secure verwijdertool op 98%. Dit laatste lag namelijk aan de Windows beveiliging. Deze tijdens de installatie uitgezet, waarna het installatieproces volledig kon worden doorlopen.
Echter, als ik nu de PC opstart zie ik de KPN Veilig logo niet in de taakbalk verschijnen. Zou hij dan door Windows beveiliging geblokkeerd worden?!
Reputatie 7
Badge +30
Fijn dat het gelukt is! Het zou gewoon naast elkaar moeten werken. Heb je de mogelijkheid om de Windows beveiliging nog eens uit te zetten? Ik ben benieuwd of je 'm dan wel ziet, eventueel na een nieuwe installatie.
Reputatie 7
Badge +30
Heb je bovenstaande nog kunnen testen? Op zich heb je ook voldoende aan Windows beveiliging. Of je kiest juist alleen voor KPN Veilig 🙂. Je hoeft ze niet per sé naast elkaar te hebben mijns inziens.