Beantwoord

KPN veilig installatie, wat kiezen linux? Mint

  • 26 June 2021
  • 5 reacties
  • 372 keer bekeken

Hoi ik ben nogal nieuw, eindelijk verlost van een paar decennia Ziggo. Maar loop ook nu weer tegen een paar onduidelijkheden aan bij het opnieuw configureren en heb ook weinig zin om weer uren te zitten te prutsen omdat iets wat nu werkt dadelijk opeens niet meer werkt om onduidelijke redenen. Misschien is deze vraag al elders gesteld en beantwoord. mijn excuus dan. Ik loop nu even vast in de installatie van KPN veilig. Werk met linux mint, versie 21 en 18  vermoed dat ik windows pc zal moeten kiezen hier maar ben even niet zeker vanwege Linux...iemand die me verder kan helpen voordat ik het zelf ga testen? Zie screenshot kpn site.

 

icon

Beste antwoord door Anonymous 26 June 2021, 07:10

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Hallo @Armd , welkom bij KPN.

Het malwarefilter kun je wèl activeren, dat gebeurt intern bij KPN.

KPN veilig ondersteunt (nog?) geen Linux OS, helaas.

 

Reputatie 7
Badge +24

Je bent niet verplicht om KPN Veilig te gebruiken ofzo. Ik heb het ook nog nooit gebruikt.

Dank voor jullie antwoorden. het was vooral de “gratis” VPN mogelijkheid die me interesseerde. Hoewel ik Linux gebruik heb ik toch eigen virus malware scanner op systeem.

Hallo @Armd , bij KPN veilig zit géén gratis VPN, ook niet betaald. Ik ben benieuwd waar jij die info vandaan hebt.

 

Hallo @Armd , bij KPN veilig zit géén gratis VPN, ook niet betaald. Ik ben benieuwd waar jij die info vandaan hebt.

 


JanD, je hebt gelijk.  ik was een beetje scheel door het lange beeldschermwerk die avond. Er stond ergens iets in de zoekmachine resultaten waarin kpn veilig en VPN samen werd genoemd en dat bracht mij in verwarring. Net nog eens gekeken, het is me nu duidelijker.  Tja, zoveel dingetjes weer instellen na de overstap maar kom elke dag een stapje verder. Als ik geweten had dat mijn mailadressen nog enige tijd actief bleven bij de overstap (onderlinge afspraken providers) dan was ik al tijden geleden waarschijnlijk overgestapt.  Hoe dan ook fijn dat jullie me  helpen me thuis te voelen.:slight_smile: