Beantwoord

KPN Veilig installatieproblemen

  • 6 October 2019
  • 15 reacties
  • 242 keer bekeken

Als ik kpn veilig wil installeren (via de link in de e-mail) op mijn tablet verschijnt er een melding dit deze al geïnstalleerd is, in de app's is hij niet te vinden. als zijnde geïnstalleerd. Wat te doen?
icon

Beste antwoord door Joran 9 October 2019, 11:19

Bekijk origineel

15 reacties

Badge +19
Installeer nooit via een link maar alleen via de appstore!! Dat is de veiligste manier.
bedoel je Google play store?
Badge +19
Ja dat bedoel ik inderdaad. Dat is de veiligste manier.
Reputatie 7
Badge +28
Je kunt vanuit veilig.kpn.com jezelf een link toe laten sturen, dat is gewoon veilig 🙂

Is het mogelijk dat je KPN Veilig eerder hebt geinstalleerd en weer verwijderd @Ed R A? Dan kun je in de veilig.kpn.com omgeving de licentie vrijgeven en een nieuwe aanmaken.
Ik had eerder F-secure van XS4all maar sinds kort naar KPN.
deze heb ik verwijderd.
Ik heb ook de licentie vrij gegeven.
krijg na toesturen via link ; Geïnstalleerd.
maar ik zie geen icoon.
Reputatie 7
Badge +28
Bijzonder dit! Kun je je tablet voor de zekerheid opnieuw opstarten? Het kan zijn dat er op het 'bureaublad' geen icoontje verschijnt, dat is afhankelijk van de instellingen van Android. In het menu met alle apps moet KPN Veilig altijd staan.
Ik zal de tablet eerst leeg maken en dan op nieuw proberen
Reputatie 7
Badge +24
Ik zal de tablet eerst leeg maken en dan op nieuw proberen

Resetten naar fabrieksinstellingen is misschien een optie. Kun je ergens bij de instellingen vinden.
Gedaan.
Nu komt er een bericht dat mijn tablet niet geschikt is. ????
Reputatie 7
Badge +28
Staat er nu (minimaal) Android 6 op de tablet? Dat kun je controleren bij Instellingen, vervolgens "Over dit apparaat" of "Mijn apparaat".
nee 4.4.2 ik heb gezocht naar een up date naar 6 maar is niet te vinden.
Reputatie 7
Badge +28
Ik vraag me af hoe KPN Veilig (of F-Secure van XS4ALL, zelfde product) eerder wel gewerkt heeft. Android 5 is al een tijd een vereiste en sinds deze zomer Android 6. Welk merk+type tablet is dit precies?
Samsung GT-8010, android versie 4.4.2, Note 10.1
Reputatie 7
Badge +28
Ik ben bang dat KPN Veilig niet meer is te installeren op dit apparaat 😞 Google is al een tijd geleden gestopt met het ondersteunen van Android 4 waardoor de beveiligingscertificaten die wij gebruiken daar ook niet meer op werken. Je kunt wellicht een ander beveiligingsprogramma proberen maar ik weet niet of er nog veel zijn te vinden voor Android 4.4.

Reageer