Beantwoord

KPN Veilig installeert niet

• 26 september 2018
  • 4 reacties
  • 57 keer bekeken

Als ik KPN Veilig probeer te installeren en alle stappen doorloop krijg ik aan het einde, na het opnieuw opstarten, steeds de melding dat het niet gelukt is de antivirus te installeren op de laptop. Ik kan ook als ik op de button van KPN Veilig druk na installatie deze niet openen. Heb het inmiddels meedere malen opnieuw geprobeerd. Dus licentie vrijgegeven KPN Veilig verwijdert en opnieuw een installatie uitgevoerd.
icon

Beste antwoord door Marina_ 29 september 2018, 14:48

JJman1982, Lastig dat dit maar niet lukt. Heb je het verwijderprogramma van al eens gebruikt en daarna de installatie weer geprobeerd? F-Secure is de maker van KPN Veilig. Zo weten we zeker dat alle onderdelen van KPN Veilig zijn verwijderd voor de installatie begint.

Als het nog niet werkt ontvang ik graag wat gegevens over jouw computer. Welke Windows-versie gebruik je en had je hiervoor een andere virusscanner in gebruik, zo ja welke?

Zou je ook jouw postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw Forum profiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf)
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +19
JJman1982, Lastig dat dit maar niet lukt. Heb je het verwijderprogramma van al eens gebruikt en daarna de installatie weer geprobeerd? F-Secure is de maker van KPN Veilig. Zo weten we zeker dat alle onderdelen van KPN Veilig zijn verwijderd voor de installatie begint.

Als het nog niet werkt ontvang ik graag wat gegevens over jouw computer. Welke Windows-versie gebruik je en had je hiervoor een andere virusscanner in gebruik, zo ja welke?

Zou je ook jouw postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw Forum profiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf)
Reputatie 7
Badge +19
Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen vragen meer hebt. Anders hoor ik het graag!
Hoi

Bedankt voor je reactie nog.

Druk geweest in het buitenland vandaar geen reactie. Er staat geen naam van het verwijderingsprogramma en kan bij F-secure alleen een programma vinden waarmee ik hun producten kan verwijderen. Niet iets voor mijn oude anti-virus. Welk programma bedoel jij precies?
Reputatie 7
Badge +19
Goedemorgen JJman1982, Ik zie dat ik de link van het programma er niet bij hebt gevoegd. Excuses. Beter laat dat nooit, maar in deze link kun je het verwijderingsprogramma vinden.

Reageer