Beantwoord

KPN Veilig installeren

  • 24 March 2020
  • 4 reacties
  • 133 keer bekeken

Heb zojuist een enquête ingevuld, echter werd achterdochtig bij bij selecteren van een Apple tablet waarvoor €2;00 werd gevraagd. Ik verder geen gegevens ingevuld.  Vraagje kan ik mijn IPad op virussen laten scannen.

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 5 April 2020, 12:33

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Gelukkig dat je op tijd achterdochtig werd, Dolby! Er zijn wel antivirus apps beschikbaar voor Apple apparaten, maar veel daarvan zijn betaald. Als jij (ook) een vast abonnement bij KPN hebt, dan heb je KPN Veilig in je abonnement zitten voor twee apparaten. Dat kun je dan ook installeren op je iPad. Meer informatie over KPN Veilig en hoe je kunt gebruiken vind je op deze pagina.

Beste Erik, met dank voor je bericht, echter zodra ingelogd ben op KPN veilig gebeurd er niets. The page is blank

Reputatie 7
Badge +30

  Ik splits dit even af naar een los topic, Dolby, dat praat net wat makkelijker. Je opent deze pagina via je iPad, op de ingebouwde Safari browser?

Reputatie 7
Badge +30

Je hebt verder niet meer gereageerd, Dolby. Is het inmiddels gelukt om KPN Veilig te installeren? Zo niet, reageer alsnog en beantwoord de eerder gestelde vragen.