Beantwoord

KPN Veilig installeren lukt niet

• 24 oktober 2018
  • 2 reacties
  • 433 keer bekeken

Na het downloaden van het setup bestand van KPN Veilig en het aanklikken daarvan, krijg ik de melding: "Kan de vereiste bestanden niet downloaden. Controleer of uw netwerkverbinding actief is."

Mijn netwerkverbinding is prima (kan op internet). Opnieuw proberen aanklikken werkt niet. Wat moet ik doen?

icon

Beste antwoord door Susan_ 25 oktober 2018, 11:40

Goedemorgen Brambo81, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Wat lastig dat het niet lukt om KPN Veilig te installeren! Ik heb meteen even voor je gekeken, en zoals ik het zie kunnen er een paar dingen aan de hand zijn.. Zou je allereerst willen controleren of jouw apparaat aan de systeemeisen voldoet? Daarnaast ben ik benieuwd of je ook nog een andere beveiliging erop hebt zitten. Die dien je dan namelijk eerst nog te verwijderen.

Heb je voor de installatie ook het stappenplan online doorgenomen? Tot slot zou ik nog kunnen bedenken dat het aan de webbrowser ligt. Heb je nog een andere welke je kan testen om de installatie te voltooien?

Ik hoor graag of ik hier nog bij kan helpen!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen Brambo81, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Wat lastig dat het niet lukt om KPN Veilig te installeren! Ik heb meteen even voor je gekeken, en zoals ik het zie kunnen er een paar dingen aan de hand zijn.. Zou je allereerst willen controleren of jouw apparaat aan de systeemeisen voldoet? Daarnaast ben ik benieuwd of je ook nog een andere beveiliging erop hebt zitten. Die dien je dan namelijk eerst nog te verwijderen.

Heb je voor de installatie ook het stappenplan online doorgenomen? Tot slot zou ik nog kunnen bedenken dat het aan de webbrowser ligt. Heb je nog een andere welke je kan testen om de installatie te voltooien?

Ik hoor graag of ik hier nog bij kan helpen!
Het is inmiddels gelukt om KPN Veilig te installeren, maar geen idee waar het nu aan lag. Opnieuw opstarten heeft het probleem verholpen. ☺

Reageer