Beantwoord

KPN Veilig installeren lukt niet

  • 11 July 2021
  • 9 reacties
  • 468 keer bekeken

Reputatie 1
Badge

kpn veilig installeren lukt niet, accounts-emea.f-secure.com weigert om verbinding te maken, is dit opte lossen?

icon

Beste antwoord door Noordzee 13 July 2021, 11:47

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @woodpecker.nes ,

Als jouw apparaat voldoet aan de voorwaarden, dan moet het lukken : 

 

Wat zijn de specificaties van KPN Veilig?



 
Aantal apparaten Standaard gratis voor 2 apparaten
Licenties Voor 4,99 uit te breiden met 10 extra apparaten
Taal Nederlandstalig
Ondersteuning Windows 7 (sp I), 8.1, 10
  macOS X 10.14 of later
  iOS 11 of later
  Android 6 of later
Verwijder wel eerst oudere beveiligingsprogramma's. 

Heb je nog een oude versie van KPN Veilig erop staan? Verwijder die als volgt: 

Hoe verwijder ik KPN Veilig van mijn laptop of PC?
Klik links onder op het [Windows] icoon 
Navigeer naar KPN Veilig 
Klik op [Installatie ongedaan maken] 
Klik op [KPN Veilig] 
Klik op [Verwijderen/wijzigen] 
Selecteer [Alle applicaties verwijderen] 
Klik op [Volgende] KPN Veilig wordt van je PC verwijderd 
Klik op [Sluiten]
KPN Veilig is van de PC verwijderd
Reputatie 7

Hoi @woodpecker.nes, welkom bij ons op het forum! Is het met de hulp van Noordzee al gelukt om de KPN Veilig te installeren? Als dat nog niet is gelukt kan je voor de zekerheid kijken of er geen andere versie op staat, door de onderste stappen die hij noemt te volgen. 

Kpn veilig re-installeren lukt niet. Ik heb het werwijderd, maar als ik probeer het te re installeren krijg ik de melding dat het al op mijn laptop staat.

In de lijst van Apps op mijn computer start het niet meer. Kan je mij helpen?

Reputatie 7

Dat is lastig @Hugh91, had je daarbij de stappen die Noordzee noemde stap voor stap gevolgd? Blijf je deze melding krijgen als je de laptop een keer opnieuw opstart?

Bedank voor je antwoord. Het is niet mogelijk om de stappen die Noordzee noemde stap voor stap te volgen, want als ik klik links onder op het Windows icoon KPN veilig staat niet op de lijst.

En ik blijf deze melding krijgen als ik de laptop een keer opnieuw opstart.

Reputatie 7

Hmm, dat klinkt alsof het verwijderen niet volledig is voltooid. Zou je het verwijderingsprogramma van de F-Secure website kunnen doen en kijken of het daarna lukt?

OK, …...ik heb het verwijderingsprogramma van de F-secure website gedownload en en kreeg een bericht dat F-secure is verwijderd van mijn computer.

Nadat ik heb ingelogd krijg ik deze melding:. KPN Malware Filter.

 accounts-emea.f-secure.com weigert om verbinding te maken.

Ik heb windows defender uitgezet,-  in geval dat, maar dat helpt niet.

OK, het lijkt te werken met Chrome. Maar wanneer ik KPN veilig probeerde te downloaden kreeg ik de boodschap:  Dit apparaat wordt beschermd !

 

Is het hopeloos?

Reputatie 7

Het klinkt alsof alle restanten van KPN Veilig nu in ieder geval verwijderd zijn, dat zou het installeren dan niet meer in de weg moeten zitten. Zou je het nog eens kunnen proberen nadat je de KPN Malware Filter tijdelijk hebt uitgezet? Je kunt dit doen via MijnKPN. Gaat de installatie dan wel van start?