Beantwoord

KPN Veilig installeren lukt niet op mijn Mac (macOS Mojave versie 10.14)

• 3 oktober 2018
  • 6 reacties
  • 817 keer bekeken

macOS Mojave versie 10.14 (clean install)
Safari: na het klikken op "Gratis installeren met KPN ID' krijg ik het volgende venster

Chrome: na klikken installeren: "verzoeken aan de server zijn door een extensie geblokkeerd"

Laatste versie van Microsoft Silverlight geïnstalleerd maar kan er niets mee
icon

Beste antwoord door Nadia 18 oktober 2018, 11:58

Hoi MisjeID, als het goed is heb je een update van de app ontvangen en kun je weer gebruik maken van KPN Veilig. Kan je dat bevestigen? Ik hoor het graag 🙂
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Hallo @MisjelD
Wees blij dat het niet werkt
Zolang je de updates van Apple elke keer binnenhaalt heb je KPNVeilig helemaal niet nodig en heb je er alleen maar last van.
Mocht je toch nog bang zijn voor virussen e.d. dan zijn daar via de AppStore genoeg programma's voor te downen, zowel gratis als betaalde versies.
Reputatie 7
Badge +14
Hay MisjelD, welkom op het KPN forum 🙂 Goed dat je hier een topic voor aanmaakt. Dat klopt! De nieuwste update van Apple (MacOS 10.14) is nog niet klaar voor KPN Veilig. Een update van Veilig staat gepland binnen nu en twee weken. Nog heel even geduld 🙂
👍
Reputatie 7
Badge +14
Hoi MisjeID, als het goed is heb je een update van de app ontvangen en kun je weer gebruik maken van KPN Veilig. Kan je dat bevestigen? Ik hoor het graag 🙂
Tot het einde van de maand ben ik nog in het buitenland. Als ik terug thuis ben ga ik ermee aan de slag. Nog bedankt ?
Reputatie 7
Badge +14
Aaaah, top! Bedankt voor je terugkoppeling. Fijne reis en ik hoor het later graag van je 🙂

Reageer