Beantwoord

KPN Veilig installeren lukt (nog steeds) niet

  • 7 July 2020
  • 2 reacties
  • 48 keer bekeken

Reputatie 1
Badge

 

Gisteren nieuwe klant u moet wachten tot morgen dan kunt u installeren nou nog steeds dezelfde melding.

*admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 9 July 2020, 09:54

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @vanessamichel2, wat flauw dat het niet lukt!

Zou je eens kunnen kijken of het wél goed gaat, als je eerst inlogt bij MijnKPN, en dan vanuit daar doorklikt naar de beheer pagina?

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen verdere hulp nodig hebt. Anders hoor ik het graag!