Beantwoord

KPN veilig installeren op lenovo tablet

• 5 november 2017
  • 7 reacties
  • 224 keer bekeken

Hallo kan KPN veilig niet installeren op lenovo tablet A10 70f.
Kom in aanmelden scherm tablet selecteren en dan push button installeren uit app store dan houdt het op

Iemand suggesties

Groet
Arnold
icon

Beste antwoord door Erwin_ 8 november 2017, 10:09

Wat vreemd! Als jij elders inlogt op je pc veilig omgeving is er dan een 'vrije' plek om een apparaat toe te voegen? Zo niet zou je dan eventueel het 'oude' apparaat daar willen verwijderen en een nieuwe poging willen doen?

Als je dit al geprobeerd hebt wil ik graag een paar screenshots van de relevante pagina. Die stuur ik dan voor je door naar de ontwikkelaar.
Nog een vraagje voor de zekerheid: Je apparaat is niet geroot of aangepast door jezelf toch? Niet dat ik daar een probleem mee heb, maar apps als pc veilig wel 🙂
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Hoi Arnold79. Welkom op het forum!

Wat vervelend dat dit niet lukt. Ik neem aan dat je OS android is? Nu weet ik dat er heel recentelijk een nieuwe versie is uitgekomen. Wil je een poging doen om de nieuwste versie te downloaden ( gewoon vanuit de store ) en een nieuwe poging wagen?
Hallo Erwin,

Bedankt voor de input.

Betreft inderdaad Android 6.0
Opnieuw álles geïnstalleerd zelfde probleem
Inloggen op kom veilig dan apparaat selecteren en dan loopt het vast bij push button
Installeren vanuit de app store
Reputatie 7
Badge +18
Wat vreemd! Als jij elders inlogt op je pc veilig omgeving is er dan een 'vrije' plek om een apparaat toe te voegen? Zo niet zou je dan eventueel het 'oude' apparaat daar willen verwijderen en een nieuwe poging willen doen?

Als je dit al geprobeerd hebt wil ik graag een paar screenshots van de relevante pagina. Die stuur ik dan voor je door naar de ontwikkelaar.
Nog een vraagje voor de zekerheid: Je apparaat is niet geroot of aangepast door jezelf toch? Niet dat ik daar een probleem mee heb, maar apps als pc veilig wel 🙂
Hallo Erwin is gelukt app verwijderd dan inloggen kpn veilig en dan app installeren

Nu kinderen toezicht ingesteld dit doet niet + neemt alle tablet en telefoon mee met gebruiker instellingen ipv van tablet individueel.

Moet je kpn veilig app nog extra toestemming geven? Zoals bij instellingen onbekend bronnen?
Reputatie 7
Badge +18
Ik heb door de FAQ zitten bladeren en ik kom de volgende quote tegen:

Nieuw: Gezinsregels instellen
Je kunt via de KPN Veilig beheerpagina per apparaat tijdlimieten of inhoudfilters instellen. Hiermee kun je de toegang tot internet, apps of bepaalde internetpagina's beperken. Selecteer het apparaat door er op te klikken en klik vervolgens op 'Gezinsregels'. Deze vernieuwde functionaliteit (voorheen 'Ouderlijk toezicht') is beschikbaar voor Android apparaten. Binnenkort ook beschikbaar voor iOS en Windows pc.

Zo te lezen is dit een betrekkelijk nieuwe feature. Is dat misschien iets waar jij wat aan hebt?

Ja doet het even puzzelen
Bedankt voor hulp
Reputatie 7
Badge +18
Top! Fijn om te lezen. Aarzel niet, mocht je andere vragen hebben!

Reageer