Beantwoord

KPN Veilig installeren op MacBook lukt niet

Hoi! Ik wil graag KPN veilig installeren op mijn macbook. Ik heb het nu op diverse manieren geprobeerd, maar wat ik ook doe, ik krijg steeds onderstaande melding als ik het wil installeren. Ik heb geprobeerd via de link in de email. Ook na inloggen op mijn kpn, en dan doorklikken naar mijn producten, en dan naar KPN veilig, kom ik ook op deze melding uit. Wat kan ik hieraan doen?

Bedankt!

Pagina verlopen

Om uw privacy te beschermen en de veiligheid te verhogen is de pagina die u probeert te openen, niet langer beschikbaar. Sluit het venster en begin opnieuw.
Admin: nieuw topic voor vraag aangemaakt, afgesplitst van topic
icon

Beste antwoord door Marina_ 24 december 2018, 11:12

Goedemorgen Frances8, We ondersteunen Safari ook. Je moet daarvoor wel besturingssysteem 10.6.8 (Snow Leopard) of hoger gebruiken. Als je dit hebt, dan zou het aan de hand van deze stappen wel moeten werken. Of is het je al gelukt via een andere browser?

Bekijk origineel

5 reacties

Probeer andere browsbv firefox
Beste Hey, bedankt voor de tip. Echter ik ben van mening dat een bedrijf als KPN dit moet kunnen ondersteunen, ook op Safari. Ik hoop dus dat er nog een andere oplossing komt.
Reputatie 7
Badge +15
Goedemorgen Frances8, We ondersteunen Safari ook. Je moet daarvoor wel besturingssysteem 10.6.8 (Snow Leopard) of hoger gebruiken. Als je dit hebt, dan zou het aan de hand van deze stappen wel moeten werken. Of is het je al gelukt via een andere browser?
Reputatie 7
Badge +15
Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen vragen meer hebt. Anders hoor ik het graag!
Beste Marina,

Het duurde even voordat ik de stappen kon uitproberen, en dat heb ik zojuist gedaan. Het besturingssysteem dat ik heb is 10.14.2, dus hoog genoeg. Ik heb de stappen gevolgd, waarbij ik nooit een virus-scanner heb ge-installeerd, maar ook niet weet hoe ik moet controleren of ik die inderdaad niet heb. Misschien gaat het hier mis? Als ik de stappen erna volg kom ik opnieuw op de website met de onderstaande melding.

Heeft u nog meer tips?
Alvast bedankt!

Pagina verlopen

Om uw privacy te beschermen en de veiligheid te verhogen is de pagina die u probeert te openen, niet langer beschikbaar. Sluit het venster en begin opnieuw.

Reageer