Beantwoord

kpn veilig installeren op mobiel

• 7 augustus 2016
  • 3 reacties
  • 446 keer bekeken

Reputatie 3
Badge +3
Goedemiddag. Ik heb kpn veilig gehad maar ik durf niet meer. Ik ben geholpen door joran en daar is niets mis mee. Maar zoals ik al zei ik durf niet meer. Ik ben bang dat ik weer zakelijk activeert. Want het heb mijn bijna 12€ gekost. Ik hoefde het niet te betalen kpn heeft het recht gezet daar ben ik dankbaar voor maar toch durf ik niet meer. Hoewel ik het graag zou willen kpn veilig op mijn mobiel ik weet het werkt prima. Maar nogmaals ik durf niet meer. Wij hebben als in een primium.en zijn compleet met twee mobiele van kpn. Misschien dat er iemand mij daar mee kan helpen. Met vriendelijke groet cor
icon

Beste antwoord door Paul_ 8 augustus 2016, 14:27

Hoi Cornelis, ik begrijp dat je daardoor wat terughoudend bent geworden maar dat is niet nodig.

Je hebt Premium en 5 apparaten die je kan beveiligen binnen jouw abonnement. Als je de volgende stappen aanhoudt dan komt het helemaal goed.

Voor Android: Klik hier voor de stap-voor-stap instructie.

Voor iOS: Klik hier voor de stap-voor-stap instructie.

Als je het dan nog niet aandurft kan je altijd langs een KPN winkel om hulp te vragen :)

Laat je weten of het is gelukt?
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hoi Cornelis, ik begrijp dat je daardoor wat terughoudend bent geworden maar dat is niet nodig.

Je hebt Premium en 5 apparaten die je kan beveiligen binnen jouw abonnement. Als je de volgende stappen aanhoudt dan komt het helemaal goed.

Voor Android: Klik hier voor de stap-voor-stap instructie.

Voor iOS: Klik hier voor de stap-voor-stap instructie.

Als je het dan nog niet aandurft kan je altijd langs een KPN winkel om hulp te vragen :)

Laat je weten of het is gelukt?
Reputatie 3
Badge +3
Hallo paul.ik ga wel even langs de kpn winkel. En vragen of ze dat voor mij willen doen. Gek he maar durf het nog steeds niet. Maar heb wel vertrouwen in je uitleg. Ik ben bang dat ik het weer verkeerd doet echt een oude man he haha. Met vriendelijke groet cor
Reputatie 7
Badge +24
Geen probleem Cornelis. Ze kunnen je daar prima bij helpen :)

Zorg trouwens wel dat je je inloggegevens weet/meeneemt. Die zal je wel nodig hebben.

Reageer