Beantwoord

KPN veilig installeren op nieuwe laptop (Apple)

• 26 november 2018
  • 2 reacties
  • 88 keer bekeken

Ik heb de beschikking over twee accounts voor KPN veilig. Ik heb hem van mijn oude laptop verwijderd en probeer hem nu al de gehele avond op mijn nieuwe laptop (Apple) te installeren. Ik draai echter in het programma in een rondje. Telkens wordt er gezegd dat de pagina vanwege privacy is vervallen.

Hoe nu want ik wil KPN veilig z.s.m actief hebben op deze laptop.
groet
Frenk
icon

Beste antwoord door Vikash 28 november 2018, 11:18

Goedemorgen @Frenk59. Welkom op het forum van KPN! Wat vervelend dat het niet lukt om KPN Veilig te installeren op de nieuwe laptop. Welke internetbrowser gebruik je om KPN Veilig te installeren? Als je bij het openen van de veilig.kpn.com omgeving in de Safari browser de meling krijgt "Pagina verlopen" dan kun je dat oplossen door de instellingen in Safari aan te passen. Door "Voorkom volg door gekoppelde sites" uit te zetten werkt de site weer zoals het hoort. Zie afbeelding hieronder

Ik hoop dat dit je verder helpt, als er verder nog vragen zijn hoor ik het graag 🙂
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Goedemorgen @Frenk59. Welkom op het forum van KPN! Wat vervelend dat het niet lukt om KPN Veilig te installeren op de nieuwe laptop. Welke internetbrowser gebruik je om KPN Veilig te installeren? Als je bij het openen van de veilig.kpn.com omgeving in de Safari browser de meling krijgt "Pagina verlopen" dan kun je dat oplossen door de instellingen in Safari aan te passen. Door "Voorkom volg door gekoppelde sites" uit te zetten werkt de site weer zoals het hoort. Zie afbeelding hieronder

Ik hoop dat dit je verder helpt, als er verder nog vragen zijn hoor ik het graag 🙂
Reputatie 7
Badge +15
Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat het gelukt is om KPN Veilig te installeren. Mocht dit niet het geval zijn, dan horen we dat graag van je!

Reageer