Beantwoord

KPN veilig installeren op Windows 10 laptop

  • 21 February 2020
  • 14 reacties
  • 3935 keer bekeken

Beste KPN,

 

Ik heb een nieuwe Windows 10 laptop. Daar zit standaard Mcafee protectie op.

Deze is niu afgelopemn en heb ik daarom ge- deinstalleerd.

Daarna wil ik KPN veilig installeren, ik mag immers twee computers gratis daarmee voorzien. Deze laptop is dan computer 2.

Het lukt echter niet. Als ik de installer pagina oproep na inloggen met mijn kpn account dan krijg ik een wit scherm met alleen het kpn logo en de knop uitloggen.

 

Ik heb geprobeerd om de firewall uit te zetten en alle andere beveiligingen van Windows, maar zonder resultaat. Ik start uiteraard telkens opnieuw op.

Ben nu toch wel ten einde raad.

 

Wat kan oik nog doen om het werkend te krijgen?

Ik loop nu serieus gevaar zonder kpn veilig.

 

Groet,

 

Louis

Tilburg.

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 25 February 2020, 13:43

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

14 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Ik loop nu serieus gevaar zonder kpn veilig.

Dat is niet waar. Windows 10 heeft standaard Defender ingebouwd. En die in minstens net zo goed als KPN veilig. Wat onder de motorkap gewoon F-secure is.

https://www.computeridee.nl/nieuws/windows-defender-haalt-topscore-bij-antivirus-vergelijker/

Bedankt voor de aanvulling Nick. Dat had ik me idd niet gerealiseerd. Ben dus beveiligd. Dat is goed om te weten.

Ben toch wel benieuwd wat er met KPN veilig (f secure) aan de hand kan zijn.

Heb inmiddels drie verschillende browsers getest, allemaal hetzelfde resultaat.

 

Groeten, Louis.

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Lowieke de Vos , welkom op het Forum! Zoals @Nick83 zijn de standaard windows 10 beveiligingen al een stuk beter dan vroeger. Echter hoort KPN Veilig natuurlijk ook gewoon goed te werken! Dat je scherm wit blijft is niet een foutmelding of storing die mij bekend voor komt. In dit soort gevallen is het eigenlijk altijd het makkelijkst als we op afstand even met je meekijken in de computer.Het is hiervoor wel het handigste altijd even met ons te bellen op 0800-0402

Reputatie 7
Badge +20

We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!

Reputatie 7

En probeer nooit meer jouw firewall uit te zetten. :wink:

Ik heb geprobeerd om de firewall uit te zetten ...

 

hey,.. ik heb hetzelfde probleem met de Edge en ook de Chrome browser in windows 10. ik zie ook alleen een witte pagina met alleen het kpn logo, ‘kpn veilig” en de knop “uitloggen” bij beide browsers. (In de opera browser werkt deze kpn pagina trouwens wel).

Lijkt er dus op dat kpn aan de bak moet om deze pagina ook in edge en chrome browser te laten werken.

Groet..

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @just me thats ok ik heb het zelf getest en bij mij werkt het met Chrome wel. Waarom het bij jou en @Lowieke de Vos  niet werkt zou ik zo snel niet kunnen zeggen. Fijn dat het met opera wel gelukt is!
Mocht je het toch graag via chrome of edge werkend willen hebben kun je hierover toch het beste met ons bellen op 0800-0402

Beste @Thomas, bedankt voor het meedenken. ik had al met de klantenservice gebeld voordat ik dit op KPN forum las. Hun antwoord was dan doet iets niet goed meneer :thinking: andere mensen hebben daar geen last van. Ik zag hier dat andere mensen er toch ook wel last van kunnen hebben en ik waarschijnlijk ook niks verkeerd deed omdat het wel werkte in de opera browser en ook in de browser van Avast. Waar het dan wel aan ligt? Geen idee!! 

Goedemiddag,

 

ook ik krijg het witte scherm. Heeft iemand als een oplossing hiervoor.

btw installatie vindt plaats op een MacBook

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @AJMR, in veel instanties lukt het wél via een andere browser. Zoals Chrome,Firefox of Opera.

dus met Safari heb ik dan helaas pech? en moet ik een alternatief gaan aanschaffen?

Reputatie 1

hoi gebruikt f-secure unistaler ik dent dar er nog resten in zitten vaN Macafee sucses ermee….

Reputatie 7
Badge +20

Deze browsers zijn gratis te downloaden van hun respectievelijke websites. Je hoeft hier niets nieuws voor aan te schaffen @AJMR 

Badge

 

Het lukt echter niet. Als ik de installer pagina oproep na inloggen met mijn kpn account dan krijg ik een wit scherm met alleen het kpn logo en de knop uitloggen.

 

Dan worden waarschijnlijk de cookies van f-secure geblokkeerd. Dat gebeurt vaak standaard door cookies van derden niet toe te staan. De oplossing is op het slotje klikken in de adresbalk en te checken bij cookies of er iets geblokkeerd wordt. Die kun je dan alsnog toestaan.