Beantwoord

KPN Veilig installeren Safari

  • 9 November 2019
  • 6 reacties
  • 157 keer bekeken

Ik krijg na kpn.com/kpnveilig inloggen alleen een leeg scherm kan helemaal geen keuzes maken met Safari 13.0.3

*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 4 December 2019, 09:05

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Den Elzent. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat het niet lukt om KPN Veilig te installeren via Safari. Heb je al geprobeerd om KPN Veilig te installeren via een andere browser, bijvoorbeeld Chrome? Laat je mij weten of het gelukt is?

Reputatie 7
Badge +21

Hoi@Den Elzent. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat het niet lukt om KPN Veilig te installeren via Safari. Heb je al geprobeerd om KPN Veilig te installeren via een andere browser, bijvoorbeeld Chrome? Laat je mij weten of het gelukt is?

@Den Elzent Is het nog gelukt om KPN Veilig te installeren via een andere internetbrowser? 

Reputatie 7
Badge +21

Wat vervelend dat het niet lukt om KPN Veilig te installeren via Safari. Heb je al geprobeerd om KPN Veilig te installeren via een andere browser, bijvoorbeeld Chrome? Laat je mij weten of het gelukt is?

Is het nog gelukt om KPN Veilig te installeren via een andere internetbrowser? 

 

Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Als je nog hulp nodig hebt, dan lees ik het graag. 

Met Safari lukt het installeren van KPN Veilig niet, wel via inloggen met Google Chrome

Heel attent, maar ik ben nu eenmaal een Safari gebruiker en heb er verder geen aandacht aan gegeven. Chrome is mij te veel naast al het gegoogle ;_) 

Net nog even ingelogged als klant op KPN veilig krijg ik een leeg scherm voor me 9in Safari) verder niets … jammer