Beantwoord

KPN Veilig internetbankieren

  • 2 April 2020
  • 6 reacties
  • 978 keer bekeken

ik krijg bij internetbankieren niet de pop up boven in beeld van kpn veilig, terwijl wel een abonnement heb. terwijl programma wel actief is. hoe los ik dit op.

icon

Beste antwoord door Alexandra van KPN 6 April 2020, 12:01

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Hallo @bankei , dan zou ik de instellingen binnen het KPN-veilig pakket even nalopen, je moet er ergens wel een vinkje voor plaatsen om het werkend te krijgen.

 

Reputatie 7
Badge +19

Hi @bankei, welkom op het KPN forum! 

Ik begrijp dat je geen veiligheidsmelding van KPN Veilig te zien krijgt als je aan het internetbankieren bent. Die zou je inderdaad wel moeten zien. Goed dat je het aankaart. Heb je de instellingen van KPN Veilig al nagekeken, zoals @JanD ook tipte? Op wat voor apparaat merk je dit? En helpt het anders als je het programma verwijdert en KPN Veilig opnieuw installeert? 

Reputatie 7
Badge +19

@bankei We hebben niets meer van je gehoord, ik hoop dat het intussen is gelukt. Zo niet of als je vragen hebt, laat het dan vooral weten.

Heb hetzelfde probleem.Opnieuw installeren heeft niet geholpen.

 

Ook ik krijg niet meer de melding bij internetbankieren.

Bij het nazoeken zie ik een melding KPN veilig by F-secure-beveiliging is verouderd, update installeren, maar dit lukt niet.

Jan

Bij je browser extensies aan zetten van f-secure 

Â