Beantwoord

KPN Veilig is onzichtbaar/onvindbaar

  • 21 May 2019
  • 3 reacties
  • 1490 keer bekeken

Na het deinstalleren van Kaspersky met Revo uninstaller zie ik KPN veilig nergens staan, niet onder Windows key, niet bij taakbeheer, niet bij Revouninstaller. Bij inloggen op de zogenaamde beheerpagina van kpnveilig krijg ik alleen te zien dat het op m ijn PC en mijn moieil bestaat, verder niks.
Is het wel actief nu? Hoe doe ik met kpnveilig nu een scan enz.?
icon

Beste antwoord door NiekW 21 May 2019, 20:48

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Op mijn mobiel werkt de app Kpn Veilig wel normaal.
Inmiddels heb ik het zelf kunnen oplossen. Ik kwam tot de conclusie dat Kaspersky de app KPNVeilig op mijn PC had gedeinstalleerd. Toen heb ik op mijn mobiel de app KPNVeilig geopend en de licentie voor de app op mijn PC vrijgegeven zoals dat daar genoemd wordt. Daarna heb ik mijn PC weer als nieuw apparaat voor KPNVeilig toegevoegd. Dat ging foutloos. Nu heb ik de app KPNVeilig weer gewoon op mijn bureaublad staan. (He, he, wat een gedoe allemaal...). ------ De aanleiding voor het deinstalleren van Kaspersky was dat ik enkele keren bij het openen van een link in Youtube werd doorgestuurd naar een vreemde pagina waar ik dan een melding zag dat ik bij KPNVeilig een prijs gewonnen had of zoiets. Ik ben benieuwd of dat weer gaat gebeuren, maar ik verwacht dat niet.
Reputatie 7
Badge +30
Ha @NiekW, welkom! Fijn dat je het al zelf op hebt kunnen lossen en dat je hier deelt wat er gebeurd is! Hopelijk loop je er inderdaad nu niet meer tegenaan 🙂.