Beantwoord

KPN veilig is verdwenen en het lukt niet op opnieuw te installeren

  • 17 August 2019
  • 3 reacties
  • 676 keer bekeken

KPN veilig is ineens verdwenen van mijn laptop en ik kan het niet opnieuw installeren. elke keer loopt het installeren netjes tot 100% en dan krijg ik een melding dat de installatie mislukt is en de computer opnieuw moet opstarten om het opnieuw te proberen. Dit heb ik diverse keren gedaan, maar nog steeds krijg ik de melding dat de installatie mislukt.

*Admin: topic verplaatst naar juiste board
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 20 August 2019, 09:33

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @Gert Wim. Welkom op het KPN Forum! Wat vreemd dat KPN Veilig ineens verdwenen is en dat je het niet opnieuw kan installeren. Ik verwacht dat KPN Veilig niet volledig verwijderd is en dat je het daarom niet opnieuw kan installeren. Zou je via deze link de F-Secure verwijderprogramma willen downloaden en installeren? Met deze tool kan je KPN Veilig volledig verwijderen. Ik ben erg benieuwd of de installatie daarna wel lukt? Ik hoor graag van je!
Dank voor de snelle reactie. Dit was de oplossing! De installatie is nu gelukt, na het verwijderprogramma geinstalleerd te hebben!
Reputatie 7
Badge +21
Wat goed om te lezen dat het is gelukt! Als je in de toekomst nog andere vragen hebt, dan horen we dat graag van je!

Reageer