Beantwoord

KPN veilig kan niet installeren

  • 25 June 2020
  • 6 reacties
  • 357 keer bekeken

Reputatie 1

Sinds woensdag 25-06 heb ik via KPN een internetverbinding 

 

Ik probeer nu in te loggen in de KPN veilig omgeving met mijn KPN ID en wachtwoord maar krijg daar de volgende melding:

 

Fout: U hebt geen toegang tot de dienst "KPN Veilig", omdat deze niet in uw pakket zit of uit staat. Kijk in MijnKPN op kpn.com/mijnkpn voor uw mogelijkheden.

 

In Mijn KPN staat echter dat ik 2  maal KPN veilig heb bij dit abonnement .

al via de chat besproken maar inlog op veilig werkt niet op mijn kpn wel 

icon

Beste antwoord door Noordzee 25 June 2020, 14:28

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hoi @teus0872668 ,

Als je sinds vandaag internet hebt bij KPN, dan kan dit soms even duren. 

Grote kans dat het aanmelden voor KPN Veilig morgen of overmorgen wel lukt. 

 

Reputatie 1

ok dan gaan we dat later nog eens proberen via de chat wist men dat niet blijkbaar, thanks

 

Reputatie 7
Badge +28

Hoi @teus0872668 ,

Als je sinds vandaag internet hebt bij KPN, dan kan dit soms even duren. 

Grote kans dat het aanmelden voor KPN Veilig morgen of overmorgen wel lukt. 

 

@teus0872668 

Is het aanmelden voor KPN Veilig inmiddels gelukt? 

Reputatie 7

Welkom bij ons op het forum @teus0872668. Als de installatie van het pakket nog niet volledig was afgerond kan het zijn dat KPN Veilig inderdaad nog niet actief was, het is namelijk een onderdeel van het pakket. Is het de afgelopen dagen nog gelukt om het te installeren? Als dat niet zo is kan je jouw forumprofiel volledig invullen, en daarna hieronder een seintje geven. Dan kan ik met je meekijken. We horen het graag van je :slight_smile:

Reputatie 1

opgelost thanks

Reputatie 7

Helemaal goed, dat is fijn om te lezen @teus0872668! Veel plezier met je nieuwe pakket en als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden.