Beantwoord

KPN veilig kan niet verifiëren

• 24 september 2017
  • 4 reacties
  • 89 keer bekeken

Ik heb een mail van KPN om mijn KPN VEILIG up te daten naar F secure of zoiets dergelijks. Op het toestel van mijn vrouw deed de overgang het allemaal prima echter op mijn toestel geeft het elke de melding UPDATSERVICE KAN U ABONNEMENT NIET VERIFIËREN.
WAT MOET IK HIERMEE ?
NU BEN IK NIET BEVEILIGD MET MIJN TOESTEL EN BETAAL HIER TENSLOTTE VOOR.
KUNNEN JULLIE MIJ UIT DE BRAND HELPE A.U.B.

GROETJES
AD VAN DALEN

Admin: titel van je bericht aangevuld en bericht naar juiste board verplaatst
icon

Beste antwoord door Justin_ 1 oktober 2017, 10:02

Hoi Ad, welkom terug op het forum! Vervelend dat het updaten niet werkt op jouw telefoon 😞 Heb je KPN Veilig al eens helemaal van je telefoon verwijderd en opnieuw geinstalleerd?

Ga anders eens op je telefoon naar https://veilig.kpn.com en log in met je KPN ID. Vervolgens zie je een overzicht van je apparaten die beveiligd zijn met KPN Veilig. Heb je nog wel licenties beschikbaar?
Je hebt niet meer gereageerd in dit topic, Ad. Betekent dit dat je met bovenstaande tip weer gebruik kunt maken van KPN Veilig?

Als je nog vragen hebt, stel ze gerust!
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +22
Hoi Ad, welkom terug op het forum! Vervelend dat het updaten niet werkt op jouw telefoon 😞 Heb je KPN Veilig al eens helemaal van je telefoon verwijderd en opnieuw geinstalleerd?

Ga anders eens op je telefoon naar https://veilig.kpn.com en log in met je KPN ID. Vervolgens zie je een overzicht van je apparaten die beveiligd zijn met KPN Veilig. Heb je nog wel licenties beschikbaar?
Reputatie 7
Badge +22

Je hebt niet meer gereageerd in dit topic, Ad. Betekent dit dat je met bovenstaande tip weer gebruik kunt maken van KPN Veilig?

Als je nog vragen hebt, stel ze gerust!
Justin
Ik heb gedaan wat je je zei en ik heb nu weer KPN Veilig op mijn telefoon. Maar ik snap alleen niet waarom ik dan een mail heb gehad om dit te updaten naar F-secure . Voor mijn vrouw heb ik dit gedaan en is dit allemaal gelukt via KPN Veilig ( we betalen er tenslotten allebei voor ) .
Echter ik blijf dus gewoon KPN Veilig dat Icoontje van KPN Veilig houden op mijn android
Is dit wel goed ?? is dit wel update ???
Reputatie 7
Badge +22
Ha Ad, mooi dat het op jouw telefoon nu gewoon weer werkt 🙂 Staat er op de telefoon van je vrouw nu geen KPN Veilig, maar F-secure? Wat voor telefoon heeft je vrouw?

KPN heeft voor KPN Veilig trouwens de handen ineen geslagen met F-Secure. KPN Veilig is een compleet beveiligingspakket van F-Secure. Dus dat je die naam tegenkomt, vind ik niet zo gek 😉 Dat is absoluut niet iets om je zorgen over te maken.

Reageer