Beantwoord

KPN Veilig maakt PC traag

• 3 april 2018
  • 4 reacties
  • 1009 keer bekeken

Als jullie zo een software als deze op een windows 10 computer zet heb je in een keer een computer die super super traag is. Ik heb met mooite en veel kennis jullie software kunnen verwijderen. Dus veiligheid heeft ook grenzen.

Admin: Bericht afgesplitst van PC Veilig & KPN veilig
icon

Beste antwoord door Bart_ 5 april 2018, 10:53

Dag Hanzzzi en welkom hier op het Forum. Goed dat je je vraag stelt. Het kan zijn dat je computer ietsje trager is, nadat je PC Veilig hebt geïnstalleerd, maar echt merkbaar zou het niet hoeven te zijn. Stond er bij het installeren wellicht nog ander beveiligingssoftware op je computer? Misschien is er op die manier een conflict ontstaan? Wat je kunt doen is met dit verwijderingsprogramma alles goed verwijderen en het dan opnieuw installeren.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Dag Hanzzzi en welkom hier op het Forum. Goed dat je je vraag stelt. Het kan zijn dat je computer ietsje trager is, nadat je PC Veilig hebt geïnstalleerd, maar echt merkbaar zou het niet hoeven te zijn. Stond er bij het installeren wellicht nog ander beveiligingssoftware op je computer? Misschien is er op die manier een conflict ontstaan? Wat je kunt doen is met dit verwijderingsprogramma alles goed verwijderen en het dan opnieuw installeren.
Reputatie 7
Badge +18
Dag Hanzzzi. Ik was nog even nieuwsgierig of het inmiddels is gelukt met KPN Veilig. Mocht je nog vragen hebben, laat het weten!
Zeker heb ik het kunnen verwijderen. Ik heb ook geen probleem met de computer daarvoor werk ik er te lang mee. Ik denk alleen dat veiligheid ook grenzen heeft als het te zeer ten koste gaat van de prestatie van een computer.
Mijn HP laptop werd duidelijk trager na instaleren KPN veilig.
Blijkbaar botst het met mijn Kaspersky anti virus programma.
Na verwijderen KPN veilig was het weer ok.

Reageer