Beantwoord

KPN veilig melding, pagina verlopen

  • 20 september 2018
  • 3 reacties
  • 293 keer bekeken

Pagina verlopen
Om uw privacy te beschermen en de veiligheid te verhogen is de pagina die u probeert te openen, niet langer beschikbaar. Sluit het venster en begin opnieuw. kan niet inloggen
icon

Beste antwoord door Kim_W 23 september 2018, 09:56

Goedemorgen Kliekvan3, Welkom op ons forum! Wat balen dat je problemen hebt met KPN Veilig! Maak je gebruik van Safari als browser? Dan kun je dit aanpassen in de instellingen van Safari. Hoe je dit doet, vind je op de volgende pagina: https://www.kpn.com/faq/18418 Werkt dit niet dan hoor ik graag welke link je gebruikt om in te loggen en wat er precies fout gaat.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Goedemorgen Kliekvan3, Welkom op ons forum! Wat balen dat je problemen hebt met KPN Veilig! Maak je gebruik van Safari als browser? Dan kun je dit aanpassen in de instellingen van Safari. Hoe je dit doet, vind je op de volgende pagina: https://www.kpn.com/faq/18418 Werkt dit niet dan hoor ik graag welke link je gebruikt om in te loggen en wat er precies fout gaat.
Reputatie 7
Badge +19
We hebben niets meer van je gehoord kliekvan3, dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!
het werkt
👍🏻

Reageer