Beantwoord

KPN Veilig melding: 'U moet actie ondernemen' op pc

  • 19 July 2021
  • 11 reacties
  • 1587 keer bekeken

ik heb pc veilig van KPN, nu krijg ik als ik mijn laptop opstart het volgende in beeld: U moet actie ondernemen en die bestaat uit de browser extensie van microsoft Edge moet worden ingesteld om uw browsen te beschermen dit is oa nodig om veilig te kunnen internet bankieren. Klopt deze mededeling wel, komt het echt van KPN ik vertrouw het eigenlijk niet


Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Anonymous 19 July 2021, 21:26

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Ja, als die van KPN veilig is klopt die melding, het pakket heeft de mogelijkheid om je internet gebruik te beveiligen, je moet dan even de stappen doorlopen om ye zorgen dat het pakket het ook mag van de browser, ook die hebben steeds meer beveiliging aan boord zodat ongewenste extensies niet zomaar geinstalleerd kunnen worden.

bedank voor de reactie ik ga ermee aan de slag

Ik krij voortdurend de meldin: "kpn veiig stopt steeds" wat moet ik don om dat te stoppen

Vanwege typefouten mijn vraag opnieuw.: Ik krijg op mijn tablet voortdurend de storende melding: "kpn veilig stopt voortdurend"

Wat moer ik doen?

Reputatie 7

Vanwege typefouten mijn vraag opnieuw.: Ik krijg op mijn tablet voortdurend de storende melding: "kpn veilig stopt voortdurend"

Wat moer ik doen?

Gewoon deïnstalleren en als je dan echt KPN veilig wilt blijven gebruiken dan kan je hem weer opnieuw installeren. Persoonlijk zie ik geen enkele toegevoegde waarde in KPN veilig.

Deinstalleren is niet zo eenvoudig. Ook niet de bedoeling. 

Reputatie 7

Deinstalleren is niet zo eenvoudig.

Waarom is dat niet eenvoudig?

Is het een Android tablet of een iPad?

 

Ook niet de bedoeling. 

Vandaar dat ik ook aangaf dat als je KPN echt wilt blijven gebruiken je hem daarna weer kunt installeren?

 

Wat verwacht je dat KPN veilig voor jou en jouw tablet doet?

Dank voor je reactie. Ik weet niet hoe de deinstallatie op mij andoid moet.

Waarm kpn veilig? Kpn zegt dat het beveiligt.

Ik  weet niet hoe het progr. Op mijn android tablet zonder storingn achteraf kunt verwijderen.

Reputatie 7

Ik weet niet hoe de deinstallatie op mij andoid moet.

Druk langer op de app in het apps overzicht en kies voor verwijderen.

 

Waarm kpn veilig? Kpn zegt dat het beveiligt.

Waartegen zou KPN Veilig dan beveiligen volgens KPN.

Tegen de installatie van malware? Dat doet Android zelf al.

Tegen phishing mails? Nee, dat doen de mailserver en de malware filter.

Tegen het openen van malafide sites? Nee, dat doet de malware filter.

De toegevoegde waarde van KPN veilig is mijns inziens echt heel laag.

Dank dank

Groet,

J