Beantwoord

KPN Veilig melding Windows 10

  • 14 March 2019
  • 19 reacties
  • 2106 keer bekeken

Deze week overgegaan van Windows 8.1 naar Windows 10 en moest KPN Veilig opnieuw installeren, maar kreeg in 3 verschillende browsers de volgende meldingen:

  1. Google Chrome Pagina verlopen
  2. Edge Pagina verlopen
  3. IE 11 Uw browse wordt niet ondersteund
Ik begrijp hier niets en kom er dan ook niet uit! Wie wel?


icon

Beste antwoord door Susan_ 2 April 2019, 21:14

Bekijk origineel

19 reacties

Wie, oh wie?
Hallo @Casey ,
zorg er wel voor dat Windows 10 volledig bijgewerkt is inzake updates en dat alle oude antivirussoftware volledig verwijderd is, behalve de standaard Windows Defender, die is niet te verwijderen, hoeft ook niet, schakelt zichzelf uit bij installatie antivirussoftware van derden.
Zorg er ook voor dat Chrome volledig up-to-date is, dit gebeurt namelijk niet automatisch via de Windows-update.
Succes☺️
OK, bedankt. Zal dat nog eens nalopen.
Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen Casey! Ik zie dat Jan je al aardig op weg heeft geholpen. Heb je al even kunnen kijken naar bovenstaande? De updates van de browsers en Windows 10? Controleer daarnaast ook even of je niet nog een oudere versie van KPN veilig erop hebt staan! Dit kan via menu > configuratiescherm > programma's.

Ik hoor graag of je hier nog hulp bij kunt gebruiken 😉
Dank allebei, ben er nog niet aan toegekomen, maar op mijn iPad zag ik vanmorgen, dat ik alle licenties (3) in gebruik had. Heb die van mijn pc gedeactiveerd en zal straks even kijken of dit, met de andere genoemde mogelijkheden, soelaas biedt.
Dank allebei, ben er nog niet aan toegekomen, maar op mijn iPad zag ik vanmorgen, dat ik alle licenties (3) in gebruik had. Heb die van mijn pc gedeactiveerd en zal straks even kijken of dit, met de andere genoemde mogelijkheden, soelaas biedt.
Hallo @Casey ,
inderdaad, als je je maximum aan licenties al verbruikt hebt lukt het niet, dan zul je eerst 1 of meerdere licenties moeten vrijgeven.
Succes.☺️
In edge en ie11 kreeg ik dezelfde melding als hierboven vermeld, maar in Chrome is het nu wel gelukt om kpn veilig te installeren. Was waarschijnlijk de licentie, die in de weg zat. Bedankt allemaal
In edge en ie11 kreeg ik dezelfde melding als hierboven vermeld, maar in Chrome is het nu wel gelukt om kpn veilig te installeren. Was waarschijnlijk de licentie, die in de weg zat. Bedankt allemaal
Halo @Casey ,
graag gedaan en goed om te lezen dat het gelukt is.☺️
Goedemorgen,

ik heb zelfde probleem. na alles te hebben nagelopen etc. kom ik der nog niet in.

groet,
mike

Reputatie 7
Badge +21
Goedenavond @Mike van duijn, goed dat je hier een reactie op geeft! Ik ben wel benieuwd naar wat meer achtergrondinformatie. Op welk apparaat zie je deze melding, heb je hier al KPN Veilig op geïnstalleerd of probeer je dat nu? En wat heb je precies allemaal geprobeerd en nagelopen? Dan kan ik specifieker op zoek naar een oplossing!
Beste Susan,

dankjewel voor je reactie. Wij hebben een Lenovo Laptop met windows 10. ik heb via diverse browers geprobeerd maar bij geen enkele kwam ik verder. Ik heb verder nog geen kpn veilig op een apparaat geïnstalleerd. Dit moest eigenlijk de eerste worden. omdat je geloof ik 2 apparaten kan koppelen aan je account wat ik las. Ik heb alles geupdate en gecontroleerd dat er niks geblokkeerd staat en geen oude virus scanner meer op de computer. Maar ik kom niet verder. laptop is ook pas 2 weken oud. dus alles moet wel vrij up to date weze.

Groet,
Mike
Reputatie 7
Badge +21
Dat is vreemd! Gebruik je wel de juiste KPN ID gegevens (inlog MijnKPN)? Zo ja, dan ga ik graag op zoek naar waarom dit precies zo gaat. Wil je jouw Forum profiel aanvullen met postcode + huisnummer en klantnummer (waar de KPN Veilig licenties aan gekoppeld zijn).
Reputatie 7
Badge +21
@Mike van duijn, zonder de gegevens kan ik je helaas niet verder helpen. Indien je dat wel wil, ontvang ik het graag alsnog!
Beste Susan,

sorry voor mijn late reactie. Ik heb de link ingevuld die u me toestuurde.

Alvast hartelijk dank voor uw moeite en uw reactie.

groet,
mike
Reputatie 7
Badge +21
@Mike van duijn, geen probleem hoor! Bedankt voor de gegevens. Ik heb je een service mail gestuurd, met een bepaalde website. Wil je controleren of je hiermee verder komt? Zo niet, ga ik een ticket voor je aanmaken voor onze technische dienst!
Reputatie 7
Badge +21
@Mike van duijn, ik heb helaas geen reactie meer gehad. Kan ik er vanuit gaan dat het opgelost is? Anders weet je me te vinden!
Beste Susan! Sorry voor de late reactie. Me vriendin heeft het vandaag op de laptop geprobeerd via de link die we toe gestuurd hadden gekregen. Alles werkt nu naar behoren. Hartelijk dank voor uw tijd en uw moeite hierin. Groetjes mike
Reputatie 7
Badge +21
@Mike van duijn, geen enkel probleem. Fijn dat je het even laat weten 😉 Succes, en wellicht tot ziens!
Jij hartelijk dank voor alle moeite, je hebt ons goed geholpen. 👍🏻 Werkse en erg bedankt.

Reageer