Kennelijk is dit toch een hardnekkig probleem, gezien het voorgaande.
*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.
*Admin: topic verplaatst naar juiste board
Beste antwoord door Noordzee
Bekijk origineelBeste antwoord door Noordzee
Bekijk origineelAndere gebruikers van een Mac die tegen hetzelfde probleem opliepen, hebben KPN veilig werkend gekregen door het programma via een andere browser te installeren.Â
Na de installatie kan je dan desgewenst weer teruggaan naar Safari.Â
Â
Hoe installeer je (eventueel tijdelijk ) een andere browser?Â
Standaard kun je Safari gebruiken als webbrowser in macOS (OS X). Wie niet tevreden is over de standaard webbrowser van macOS kan ook een alternatieve webbrowser gebruiken. Denk hierbij aan Firefox, Google Chrome, etc. dit zijn allemaal webbrowsers die prima werken op een Mac.Â
Sinds OS X Yosemite is het niet meer mogelijk de standaard browser van een Mac aan te passen via de voorkeuren van Safari. Sinds deze versie moet je dit namelijk doen via de systeemvoorkeuren van macOS (OS X). Veel logischer wanneer je niets te maken wilt hebben met Safari.Â
• Open  ▸ Systeemvoorkeuren
• Navigeer naar het tabblad 'Algemeen'
• Open het dorp-down menu naast 'Standaardwebbrowser'
Wanneer je Safari nooit opstart en eigenlijk altijd een andere browser gebruikt is het aan te raden deze in te stellen als standaard. Wanneer je op een web-link klikt wordt deze namelijk niet meer geopend in Safari, maar met behulp van de ingestelde webbrowser bijvoorbeeld Chrome.Â
Â
 Â
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.