Vraag

KPN veilig naam en foto in profiel toevoegen lukt niet

• 30 augustus 2019
  • 6 reacties
  • 141 keer bekeken

Hoe kun je je naam invullen en je foto toevoegen in je profiel van KPN veilig?
Nu staat er BESTE en een tekeningetje van een persoon.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @PJvdK, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Dat is eerlijk gezegd een vraag die ik nog nooit gekregen heb! Ik heb ook even rondgekeken in de KPN Veilig omgeving, en zie niet direct een optie hiervoor. Kan je aangeven of je KPN Veilig via de app gebruikt of op de laptop/computer? Deze hebben namelijk een andere benadering.

Bij de app zou ik willen vragen om bij instellingen te kijken, als je hem gebruikt via de computer een pijltje naar beneden hiervoor.

Mocht je hier niet uitkomen dan hoor ik het graag en ga ik het navragen bij de ontwikkelaars of hier een optie voor is of niet!
Reputatie 7
Badge +21
@PJvdK, heb je inmiddels wat dingen kunnen uitproberen en ben je eruit gekomen? Indien niet, dan hoor ik het graag!
Nee is me niet gelukt.
Is niet heel belangrijk, maar staat gewoon een beetje knullig, niet professioneel.
Reputatie 7
Badge +21
@PJvdK, dat begrijp ik 🙂 Ik heb de vraag neergelegd bij de developers, mochten zij hier antwoord op weten dan laat ik het weten! Kan je nog wel aangeven of je het op een mobiel toestel (app) of pc/laptop gebruikt?
Ik gebruik een android mobiele telefoon en een windows pc (windows 10). De opmerking geldt voor beiden.
Reputatie 7
Badge +21
@PJvdK, de vraag staat uit. Ik wacht even tot ik hier reactie op krijg op krijg, en wat het antwoord dan is 🙂

Reageer