Beantwoord

KPN veilig naam en foto in profiel toevoegen lukt niet

  • 30 August 2019
  • 32 reacties
  • 871 keer bekeken

Reputatie 1
Hoe kun je je naam invullen en je foto toevoegen in je profiel van KPN veilig?

Nu staat er BESTE en een tekeningetje van een persoon.
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 6 April 2022, 12:02

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

32 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @PJvdK, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Dat is eerlijk gezegd een vraag die ik nog nooit gekregen heb! Ik heb ook even rondgekeken in de KPN Veilig omgeving, en zie niet direct een optie hiervoor. Kan je aangeven of je KPN Veilig via de app gebruikt of op de laptop/computer? Deze hebben namelijk een andere benadering.

Bij de app zou ik willen vragen om bij instellingen te kijken, als je hem gebruikt via de computer een pijltje naar beneden hiervoor.

Mocht je hier niet uitkomen dan hoor ik het graag en ga ik het navragen bij de ontwikkelaars of hier een optie voor is of niet!
Reputatie 7
Badge +21
@PJvdK, heb je inmiddels wat dingen kunnen uitproberen en ben je eruit gekomen? Indien niet, dan hoor ik het graag!
Reputatie 1
Nee is me niet gelukt.
Is niet heel belangrijk, maar staat gewoon een beetje knullig, niet professioneel.
Reputatie 7
Badge +21
@PJvdK, dat begrijp ik 🙂 Ik heb de vraag neergelegd bij de developers, mochten zij hier antwoord op weten dan laat ik het weten! Kan je nog wel aangeven of je het op een mobiel toestel (app) of pc/laptop gebruikt?
Reputatie 1
Ik gebruik een android mobiele telefoon en een windows pc (windows 10). De opmerking geldt voor beiden.
Reputatie 7
Badge +21
@PJvdK, de vraag staat uit. Ik wacht even tot ik hier reactie op krijg op krijg, en wat het antwoord dan is 🙂
Reputatie 1
Badge

Bovenstaande vragen staan al 1 jaar uit zie ik.

ik heb net KPN veilig geïnstalleerd, maar er staat nog steeds “ Beste” als naam in het profiel en dat kan niet worden gewijzigd. Erg knullig inderdaad

Intussen staat de v raag nog steeds open en blijft er “ Beste” staan… is er al een oplossing KPN?

Reputatie 7
Badge +21

Intussen staat de v raag nog steeds open en blijft er “ Beste” staan… is er al een oplossing KPN?

Helaas is er nog geen oplossing. Dit staat wel op onze wenslijst, maar ik verwacht niet dat dit op korte termijn gebeurd. 

Ik heb het zelfde probleem, graag een oplossing hiervoor.

Reputatie 1
Badge

Kan dit aub opgepakt worden. Het is gewoon een kwestie van prioriteiten. Het kijkt heel Stom dat je niet meerder gebruikers kan aanmaken buiten Kinderen en je eigen profiel kan aanpassen. Beste…. kijkt heel raar.

Ik dacht ook mijn naam in te kunnen vullen maar het werkt nog steeds niet. Belachelijk dat hier in twee jaar tijd geen oplossing voor gevonden is.   

Reputatie 1
Badge

Beste KPN, kan hier aub enige prioriteit aan gegeven worden. Ik vind dit heel slordig. Ook als je bv een abbo van 15 apparaten hebt moet je kunnen sorteren van wie welk apparaat is en niet één persoon welke “Beste” heet.

Heb hetzelfde probleem en al meer dan een jaar … zou toch verwachten dat er in die tijd, met de fancy prijzen die we betalen een oplossing voor zoiets simpels moet zijn. Is puur softwarematig en als jullie techneuten dit niet eens kunnen oplossen is het misschien verstandig dat ik naar een betere provider op zoek ga 

Een andere provider omdat je geen foto o.i.d. in een (gratis) beveiligingsprogramma kunt plaatsen???

Het moet niet gekker worden.

 

Dit gaat niet om de naamswijziging, maar het punt dat we als betalende klant blijkbaar door KPN niet serieus genomen worden. Hoe kan het anders dat er na al die tijd nog geen actie ondernomen is??

Reputatie 1
Badge

Er gebeurd toch niks. KPN neemt dit niet serieus. Trieste zaak!

Al 2 jaar loopt dit probleem, hoe kan dat??

Reputatie 7
Badge +21

Ik heb jullie vraag nog eens intern doorgezet naar de afdeling die hierover gaat, zodra ik een antwoord hierop krijg laat ik het jullie weten. 

Ik zit met hetzelfde probleem. Ik kom van de mooie “omgeving” van XS4all. Nu ben ik door KPN gedwongen om niet linksom maar rechtsom over te stappen van XS4all F-secure en mijn XS4all naar KPN Veilig en mijn KPN. Voortaan heet ik blijkbaar ‘Beste’. 

p.s. Mijn KPN is afgrijselijk als je de persoonlijke pagina's van XS4all gewend bent. En naar welk bedrijf (een internet-provider notabene) kun je nu niet een fatsoenlijke email sturen voor je problemen. 

Identiek probleem hier. Van XS4ALL (F-secure) overgegaan naar KPN-VEILIG. Nu heet ik ook ineens “Beste”. Ziet er knullig uit. Nu zie ik dat dit probleem al meer dan 2 jaar open blijkt te staan. Kan iemand bij KPN dit knullige dingetje fixen? Kan toch niet zo heel ingewikkeld zijn. Sorry, ik kom van XS4ALL af en ben dit soort knulligheid niet gewend.

@PJvdK

, dat begrijp ik 🙂 Ik heb de vraag neergelegd bij de developers, mochten zij hier antwoord op weten dan laat ik het weten! Kan je nog wel aangeven of je het op een mobiel toestel (app) of pc/laptop gebruikt?

Zijn de developers, na 2 jaar, inmiddels wakker geworden?

Reputatie 7
Badge +21

Ik heb dit nu al meerdere keren doorgegeven. Helaas hebben wij (moderators) zelf niet de mogelijkheid om dit soort dingen aan te passen. Er is aangegeven dat het een bekend probleem is en dat het op onze wenslijst, maar niet verwacht wordt dat dit op korte termijn wordt aangepast. 

Ook ik kom van XS4All en ben op de KPN site op zoek naar een oplossing voor dit amateuristische gedoe. Bij XS4All was je standaardnaam in ieder geval nog gewoon ‘XS4All-klant’. Niet dat het me zo dwarszit de Beste genoemd te worden, maar dat je na 2 jaar klachten nog steeds niet eens normaal je gebruikersnaam en profielfoto kan aanpassen op een app van KPN is echt te triest voor woorden. Als dit is hoe KPN met zijn klanten omgaat, is overstappen naar de nieuwe provider van de mensen achter XS4All (Freedom Internet) misschien toch een beter idee.

Ik heb dit nu al meerdere keren doorgegeven. Helaas hebben wij (moderators) zelf niet de mogelijkheid om dit soort dingen aan te passen. Er is aangegeven dat het een bekend probleem is en dat het op onze wenslijst, maar niet verwacht wordt dat dit op korte termijn wordt aangepast. 

Bedankt voor het doorgeven. Dat ze na 2 jaar wachten nu alsnog aangeven dat dit op korte termijn niet wordt opgelost geeft niet alleen aan dat je als klant niet serieus wordt genomen maar ook dat je als moderator gewoon wordt genegeerd.