Beantwoord

KPN veilig / namen PC's

  • 6 June 2020
  • 4 reacties
  • 124 keer bekeken

Bij KPN veilig zie ik dat ik 2 apparaten beveiligd heb. Geen van de 2 namen herken ik echter en als ik bij apparaatbeheer kijk, heeft mijn PC een andere naam. De beveiliging werkt wel op mijn PC. Maar ik weet dus niet voor welke PC de andere licentie geldt.

icon

Beste antwoord door Noordzee 6 June 2020, 14:22

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hoi @Mario_24231 ,

Wat je dan zou kunnen doen, is om de beveiliging van het tweede apparaat te verwijderen. 

En daarna weer toevoegen op/via het apparaat waar je die beveiliging op wilt hebben. 

 

Reputatie 7
Badge +28

Hoi @Mario_24231 ,

Wat je dan zou kunnen doen, is om de beveiliging van het tweede apparaat te verwijderen. 

En daarna weer toevoegen op/via het apparaat waar je die beveiliging op wilt hebben. 

 

@Mario_24231 Is het op deze manier gelukt? 

Reputatie 7
Badge +17

@Mario_24231 Welkom hier! Excuses voor de late reactie. i.v.m. drukte lukt het ons momenteel niet binnen 48 uur te reageren. Ik zie dat Noordzee al wel gereageerd heeft. Heb je iets gehad aan zijn advies? Laat je het weten als we nog iets voor je kunnen betekenen? 

Reputatie 7
Badge +17

@Mario_24231 Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!

Reageer