Beantwoord

KPN Veilig niet in pakket

  • 4 May 2021
  • 1 reactie
  • 118 keer bekeken

U hebt geen toegang tot de dienst "KPN Veilig", omdat deze niet in uw pakket zit of uit staat. Kijk in MijnKPN op kpn.com/mijnkpn voor uw mogelijkheden.

Deze melding ontvang ik, terwijl KPN Veilig t/m 5 apparaten wel in mijn pakket zit. Kan iemand mij hierbij helpen?

icon

Beste antwoord door Bart van KPN 5 May 2021, 15:58

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @timmm-t, welkom hier. 

Wat gek dat je het niet kan gebruiken terwijl het wel in je pakket zit. Ik wil graag eens meekijken. Zou je jouw profiel willen voorzien van gegevens. Hoor ik van je als je dat gedaan hebt. Ga ik eens kijken wat ik kan doen.Â