Vraag

KPN Veilig niet inbegrepen?

  • 6 April 2021
  • 8 reacties
  • 104 keer bekeken

Beveilig al je apparaten

Gratis beveiliging voor je apparaten

Je krijgt van ons gratis KPN Veilig voor 2 of 5 apparaten (afhankelijk van je internetsnelheid). Klik hieronder om de installatie te beginnen.

  • 2 of 5 apparaten gratis beveiligd

Installeer KPN Veilig

Hoezo gratis! 

Ik krijg deze melding wanneer ik KPN Veilig, voor 2/5 apparaten, wil installeren.!

KPN Veilig

U hebt geen toegang tot de dienst "KPN Veilig", omdat deze niet in uw pakket zit of uit staat. Kijk in MijnKPN op kpn.com/mijnkpn voor uw mogelijkheden.

 

Malwarefilter

Hebt u Internet van KPN en wilt u het malwarefilter activeren? Klik dan hier.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @KPNKODK ,

Ben je soms net een nieuwe klant? De aanmelding voor KPN Veilig lukt pas na enkele werkdagen. Dit wordt veroorzaakt doordat de achterliggende systemen er niet meteen klaar voor zijn.

Reputatie 7
Badge +10

Goedemiddag @KPNKODK!

Heeft de reactie van @Noordzee jouw vraag beantwoord? En is het inmiddels wel gelukt om KPN Veilig te installeren? Mocht er nog iets onduidelijk zijn, laat het dan gerust weten. Je kunt dan ook met ons bellen via 0800 0402 (gratis).

Reputatie 7
Badge +9

Als ik me niet vergis zit KPN Veilig ook niet in de TFT-abonnementen die oud-Telfort-abonnees hebben.

Piet.

Reputatie 7
Badge +10

Goed punt @P.J.M. van der Vooren! Dat klopt inderdaad. :slight_smile:  De oude Telfort (TFT) abonnementen hebben nog de voorwaarden van Telfort en kunnen dus geen gebruik maken van de gratis KPN Veilig optie.

@KPNKODK We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!

Goed punt @P.J.M. van der Vooren! Dat klopt inderdaad. :slight_smile:  De oude Telfort (TFT) abonnementen hebben nog de voorwaarden van Telfort en kunnen dus geen gebruik maken van de gratis KPN Veilig optie.

@KPNKODK We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!

Beste Jose:

Dat maakt het een en ander duidelijk. Er wordt dus onderscheid gemaakt. De grote noemer is KPN maar de voorwaardes zijn Telfort. Jammer! Ik vindt dat KPN hier verandering in moet brengen. Er gaat toch niets boven een goed beveiligd KPN Netwerk. Of zie ik dit verkeerd?

Met vriendelijke groet.

Reputatie 7
Badge +28

@KPNKODK

Je kunt overstappen naar KPN Hussel. Je hebt dan wel een grote kans dat jouw abonnement duurder wordt, maar je hebt dan wel andere voordelen. Zoals KPN Veilig.

Als je dezelfde voorwaarden wilt, dan ook dezelfde prijs betalen als andere KPN-klanten.  

@KPNKODK

Je kunt overstappen naar KPN Hussel. Je hebt dan wel een grote kans dat jouw abonnement duurder wordt, maar je hebt dan wel andere voordelen. Zoals KPN Veilig.

Als je dezelfde voorwaarden wilt, dan ook dezelfde prijs betalen als andere KPN-klanten.  

Er moet een middenweg zijn. Telfort abonnees zijn gewoon overgezet naar KPN. De keuze was in het verleden Telfort. Waarom meer, betalen, wanneer het ook, met minder, net zo goed of zelfs beter kon.

 

Reputatie 7
Badge +10

@KPNKODK Ik zie inderdaad dat je een oud Telfort / TFT abonnement hebt. Hierbij is de optie om KPN Veilig voor 2 of 5 apparaten gratis aan te zetten niet mogelijk. De voorwaarden van het abonnement zijn met de overgang naar KPN namelijk hetzelfde gebleven. Je hebt wel de optie om KPN Veilig (voorheen Telfort Veilig) voor 12 apparaten aan te zetten. Hier betaal je dan € 4,99 per maand voor. :blush:  Je kunt dit zelf regelen via MijnKPN